PDA

View Full Version : goedkoop processortje



degrotepeter
15 maart 2009, 15:08
heey, ik zoek eigenlijk een klein processortje (sorry weet niet eens hoe die dingen precies heten :$)
modeling processors?

nouja hoe dan ook net zo iets als die pods voor line6.

Ik zat te kijken naar de Line6 Pocket POD Express
Is dat wat? Want hij is eigenlijk alleen bedoelt om lekker in de woonkamer op de bank te oefenen, dus ik wil er niet al te veel aan uitgeven.

En weet iemand nog andere opties naast die Pocket POD?

in iedergeval bedankt.

Peter

JiJeWoW
15 maart 2009, 16:28
misschien kun je ook eens kijken naar bepaalde digitech modellen (de rp serie), of zoom. Als ik jou was zal ik ze sowieso even proberen in een winkel.

RobertoL
16 maart 2009, 08:56
De zoom heb ik zelf, G2.1u. Ik vind het wel een leuk pedaal, met koptelefoon lijkt het net alsof je een ruimteschipcomputer op tilt hoort slaan, dat is een minpunt.

Soundsample:
http://www.box.net/index.php?rm=box_mp3_player_run&id=f_266158818&name=Gitaarles%20John%20Frusciante-01%20MP3.mp3&myfiles=1

als hij niet werkt, een soundsample van Harrie-Beton:
effe zoeken

ibanez260
16 maart 2009, 18:07
boss me-50?

ibanez260
16 maart 2009, 18:08
line 6 m13?

degrotepeter
19 maart 2009, 13:55
Ik hoor ook erg veel goede dingen over de behringer v-amp 2. Ze zeggen zelfs dat deze beter is dan de pod 2.0 van line 6 en kost slechts 90 euris inclusief voetpedaal.

Iemand ervaring daarmee?

En ik heb liever niet van die dingen van 300 euros het is meer bedoelt om gewoon mee beneden op de bank te zitten of zo of buiten omdat ik niet de hele tijd op me kamer wil zitten.

Jimwoud
19 maart 2009, 15:28
Die V-amp 2 is inderdaad prima. Ik vind hem misschien ook wel beter dan een pod. Heb ook een tijdje Pod XT live gehad. Hoe stom het ook klinkt, maar uit die V-amp 2 kreeg ik een beter metal geluid. Maar een pod xt heeft wel veel meer mogelijkheden.

degrotepeter
19 maart 2009, 22:34
Die V-amp 2 is inderdaad prima. Ik vind hem misschien ook wel beter dan een pod. Heb ook een tijdje Pod XT live gehad. Hoe stom het ook klinkt, maar uit die V-amp 2 kreeg ik een beter metal geluid. Maar een pod xt heeft wel veel meer mogelijkheden.

Ja dat heb ik onder andere gehoord ze zeggen zelfs dattie beter is dan de pod 2.0 en je krijgt er ook nog eens een voetpedaal bij dus voor het geld kan je et eigenlijk niet laten

Maar ik wacht dan liever nog heel even op de v-amp 3 want die komt binnenkort ook uit als het goed is. Even kijken hoe duur die is. Maar de v-amp is dus wel goed bruikbaar voor metal enzo?

degrotepeter
20 maart 2009, 22:20
Heb je eigenlijk een di box nodig met zo'n v-amp of een vergelijkbare multi fx unit?

paulusdeBKB
21 maart 2009, 02:05
Nee hoor, een DI box heb je niet nodig.

degrotepeter
21 maart 2009, 17:03
Nee hoor, een DI box heb je niet nodig.

ah ok dat is dan wel handig :P dan hou ik me gewone versterker der gewoon ook nog bij heb toch 2 elektrische gitaren. Heb wel 2 versterker maar 1 is zó verschrikkelijk bagger...