PDA

View Full Version : Willi@m



Willi@m
14 maart 2009, 14:38
Hallo mede muziekliefhebbers ;)

Hierbij dus effe een kort verhaaltje over mijzelf. Ik ben dus Willi@m, 27 jaar en woonachtig in Helmond. Ik speel alles bij elkaar ongeveer 2,5 jaar. Ik ben er een tijdje uitgeweest ivm het niet tevreden zijn met het oude spul wat ik had. Ik kreeg er niet de sound uit die ik wou en de speelbaarheid was niet fijn voor mij. Zodoende speelde ik steeds minder en op een gegeven moment niet meer... Nu heb ik het materiaal wat ik altijd gewild heb en ben weer helemaal terug. Ik heb de sound die ik wil en dat speelt gewoon fijner en natuurlijk motiveerd het enorm. Ik ben een echte muziekliefhebber en ga zo veel mogelijk naar optredens, concerten en festivals. Ik heb geen echte les maar krijg veel les van vrienden. Ook youtube helpt enorm! Ik ben helemaal weg van bluesy en funky dingetjes en dat probeer ik ook het meeste te spelen. Ik ben nu zelfstandig bezig met het boek van Loek van der Knaap. Zal hier wel bekend zijn bij de een en de andere. Anyway ik hoop dat ik hier terecht kan voor vragen en zodoende nog meer kan leren. Keep up the good work dudes!

Harry
16 maart 2009, 10:00
welkom William, goed dat je het weer opgepakt hebt! Succes ermee!