PDA

View Full Version : Bandleden (16-20) gezocht!



Roro92
13 maart 2009, 22:02
Ik weet dat dit een bassistenforum is en dat ik zelf ga bassen maar toch. Ken je iemand? Alsjeblieft stuur me een PM of laat die persoon me mailen! M'n email adres is te krijgen op verzoek (PB)!

Een zeer gemotiveerd koppel van een gitarist (17) en een bassist (16) zoeken nog


Een drummer(drumster). Geen bandervaring/podiumervaring vereist. Eigen materiaal. Moet gemotiveerd zijn om er wat van te gaan maken.

Een (lead/rhythm) gitarist(e). Geen bandervaring/podiumervaring vereist. Uiteraard eigen materiaal. Hoeft geen technisch wonder te zijn. Goed kunnen spelen en vooral kunnen luisteren graag! Ook hier is motivatie nodig om er wat van te maken!

Een zanger(es). Deze plaats kan eventueel ingevuld worden door de gitarist(e). Hier is zeker weinig voor nodig. Zuiver kunnen 'zingen' vereiste, uiteraard.

Minimaal één maal per week een repetitie. Eventueel in Roosendaal (RBC) of op een andere, beter uitkomende plaats. Het is de bedoeling om zo snel mogelijk optredens te gaan doen, doel is tientallen shows eerste jaar.

Omgeving Roosendaal, Breda en Kalmthout (woonplaats gitarist). Muziekstijlen: Paramore, Mayday Parade, All Time Low, Blink 182, Simple Plan en Fall Out Boy (En meer, maar dit is het idee). Punk(rock) dus!

Henkie spenkie
16 maart 2009, 21:02
Ik weet dat dit een bassistenforum is



EEeeeuuh...:dontgeti:

Megadeth22
16 maart 2009, 21:31
Ik ken wel iemand op mijn school die helemaal into die muziek is en ook die muziek op gitaar speelt, maar ik weet niet hoe goed hij is. Kom ik waarschijnlijk deze donderdag achter.

Roro92
18 maart 2009, 22:58
Zou tof zijn! Ik ben benieuwd!

Roro92
18 maart 2009, 22:58
EEeeeuuh...:dontgeti:


Ik heb 'm soort van van 't basgitaarforum overgenomen omdat dat eigenlijk m'n stamforum is :cheerup:

Schuey
19 maart 2009, 21:34
Als jullie nu in Breda gaan oefenen wil ik graag eens een keertje meedoen als dat kan :) Rythm gitaar bijvoorbeeld :strat:

Megadeth22
19 maart 2009, 22:27
Als jullie nu in Breda gaan oefenen wil ik graag eens een keertje meedoen als dat kan :) Rythm gitaar bijvoorbeeld :strat:
Same here :crazyhappy:

Mike P.
19 maart 2009, 23:06
@Schuey + Megadeth22: Waar ergens in Breda wonen jullie? Ik woon ook in Breda en wil wel 'ns een keer samen met wat andere gitaristen spelen. ;)

Sorry voor het hijacken, TS.

Megadeth22
20 maart 2009, 00:22
@Schuey + Megadeth22: Waar ergens in Breda wonen jullie? Ik woon ook in Breda en wil wel 'ns een keer samen met wat andere gitaristen spelen. ;)

Sorry voor het hijacken, TS.
Centrum eigenlijk. Als je 't van Coothplein kent, of nog makkelijker de Mezz, dat is iets van halve minuut lopen van hier.

Roro92
20 maart 2009, 17:03
Breda zal lastig worden, zeker voor de andere gitarist. Die komt namelijk uit Kalmthout. Roosendaal is dan goed te doen omdat dat een directe reis met de trein.

Net zo voor mij. Maar ik laat jullie nog wel wat meer horen denk ik :).

Kent er iemand nog een drummer of zanger(es)? Gitaristen genoeg maar die twee :(.