PDA

View Full Version : [Marktplaats] hier gaan we weer..... l00ser



Dirk_Hendrik
18 maart 2003, 15:47
Deel x in de rij van slappe verkooptrucs:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/9359.htm

text:
Via eigen import uit Duitsland binnengekomen deze prachtige en superlichtspelende Jimmy Hendrix Fender
stratocasterelectricguitarkloon in zwartglans en/of sunburn. Met vibratohandel, 3 elementen, 5 standen schakelaar, oliebadmechanieken en een kaarsrechte hals is dit de beste koop-prijs-kwaliteit en 1 jaar volledige garantie voor slechts 110 euro nieuw in doos. Ook verkrijgbaar als komplete set met versterker, gewatteerde foudraal en halsband voor slechts 198 euro. (over)bieden heeft geen zin, dit is de absolute bodemprijs. Nu voldoende op voorraad. Zie foto.


Fender maakt geen stratklonen. Het is dus geen Fender. Jimi speelde niet op een kloon en Jimmy Hendrix kennen we niet. En ten slotte zou ik mijn gitaar niet graag aan een halsband hangen. Te zwaar.

Electrical Storm
18 maart 2003, 15:48
tsss, telkens als je denkt dat het niet meer erger kan... :razz:

telecastermaster
18 maart 2003, 15:56
Opmerkelijk: Vooral niet OVERbieden voor deze gitaar. Dat heeft toch geen enkele zin :wink:

The_Cure
18 maart 2003, 16:11
En er hebben ook nog mensen op geboden....

|:( phfffffffff wat erg dit zeg.....

Static-M
18 maart 2003, 16:41
London City dinges is et. Jegh! :grin:

Dude
18 maart 2003, 17:11
Op 2003-03-18 15:47, schreef Dirk_Hendrik:
En ten slotte zou ik mijn gitaar niet graag aan een halsband hangen. Te zwaar.


hahah ! LOL

Mithrandir
18 maart 2003, 17:22
vind er niet zoveel mis mee eigenlijk, als ie nou had geclaimt dat het een originele van djimmie hendrixcs was geweest en er "slechts" 3000 euro voor had gevraagd, tsja, dan had het een ander verhaal geweest.

JV
18 maart 2003, 17:36
is dat nou een plectrum ter grootte van je hand daar rechts op dat plaatje

Stitch
18 maart 2003, 19:01
damn....er wordt wel overgeboden haha 200 euro!

Neals
18 maart 2003, 20:02
Kijk JV, sommige mensen zijn niet zo heel erg trefzeker, en die hebben gewoon grotere plectrums nodig.

FragDaddy
18 maart 2003, 20:31
waarom klopt dit nu weer niet dan?

er staat toch Fender Stratocaster KLOON.
dat is toch correct? hij bied namelijk een kloon aan van de Fender Stratocaster!.

wat moet je dan zeggen??

koen_V
18 maart 2003, 20:44
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/basgitaren/2838.htm?oudei=30

deze is ook wel best grappig, voor deze had iemand in het bassistenforum al een toppic geopend, maar ik dacht ik zet hem er eventjes bij.

sash
18 maart 2003, 20:45
Maar het wordt zo verschrikkelijk lomp gebracht.

Akira
18 maart 2003, 21:12
Tis wel geinig, maar stel je voor dat het hem lukt, dat iemand bas is begonnen te spelen op een beginnersbas, en liever spelletjes speelt.
Heeft die jongen wel een basgitaar straks.
Ik vind het niet zo raar hoor, nooit geschoten is altijd mis en zo.

Ic3gl0vE
18 maart 2003, 22:30
och... er was ook zo'n gast die z'n auto tegen een keyboard wilde ruilen en vandaag stond er ook een laptop te ruil tegen een keyboard. Probleem in die stratkloon zie ik ook niet. Alleen dat 'halsband' is wat vreemd :smile:

sash
18 maart 2003, 22:35
Nog een aantal rare dingen:
Fenderstratocasterkloon (1woord?)
superlichtspelende
Jimmy Hendrix
stratocasterelectricguitarkloon
sunburn
vibratohandel (wil geeneens weten wat ie hiermee bedoelt)

FragDaddy
18 maart 2003, 22:46
sash. hij heeft niet zoveel verstand van gitaren, en schrijftallesaanelkaar. tja. niet zo netjes als je iets wil verkopen, maar om dan meteen iemand voor l00ser?? uit te gaan zitten maken? onze dirk is misschien een beetje jaloers op deze Fender Strat kloon ?

Mithrandir
18 maart 2003, 22:49
die halsband snap ik ook wel, die is nodig om je aan het lijntje te houden, whahahahahahaha................................... .............aaargh

Dirk_Hendrik
19 maart 2003, 08:59
Op 2003-03-18 22:46, schreef FragDaddy:
sash. hij heeft niet zoveel verstand van gitaren, en schrijftallesaanelkaar. tja. niet zo netjes als je iets wil verkopen, maar om dan meteen iemand voor l00ser?? uit te gaan zitten maken? onze dirk is misschien een beetje jaloers op deze Fender Strat kloon ?


Heeft niet zoveel verstand van en gaat spullen verkopen aan mensen die er ook niet zo veel van af weten? Da's gemakkelijke business. Als je daarnaast dan ook nog met allemaal termen gaat gooien die voor hen die net komen kijken aantrekkelijk klinken krijg ik het gevoel dat niet de kwaliteit maar het verkooppraatje het ding moet verkopen. Als je zo bezig bent vind ik (mijn mening dus) dat losergedrag.

Btw, ik heb twee stratklonen met vibratohandel die ik niet eens de moeite vond om in m'n profile te zetten. Eén daarvan is er inderdaad in sunburn (.....) en ik speel er nooit op daar Stratten, echt of kloon, me niet liggen. Nee jaloezie kan ik het niet noemen.