PDA

View Full Version : Deathdoom metalband (Winschoten/Stadskanaal) zoekt extra bandleden.



Scotfan
13 maart 2009, 19:48
Wij, gitarist en bassist, zoeken zsm een zanger, drummer, een gitarist en een toetsenist. (allen m/v)

De muziek die we spelen is doommetal met death invloeden.

Onze oude drummer moet helaas stoppen met de band om privé redenen.

Om een idee te krijgen wat we maken: http://www.hederahelix.nl/mp3/nr4T3_2009_1_31.zip

We hebben een repetitieruimte en oefenen in Nieuwe Pekela.

Scotfan
10 juni 2009, 19:11
vacatures nog steeds vacant.

Scotfan
10 september 2009, 19:44
We zijn nog steeds zoekende naar bandleden. (gitarist en/of toetsenist, zanger en drummer, allen m/v)

Quicksilver
17 september 2009, 22:38
Jammer dat ik nou net op het punt sta weer een nieuwe band te beginnen, maar als dat niets word kan ik als jullie dan nog zoekende zijn misschien nog wel wat betekenen,, Mijn stijl ligt meer bij Children of Bodom maar misschien is dit ook wel leuk :cheerup:

Scotfan
3 oktober 2009, 14:32
Laat maar weten als je alsnog interesse hebt.

VanMeekeren
3 oktober 2009, 17:42
(double post)

VanMeekeren
3 oktober 2009, 17:43
Wij, gitarist en bassist, zoeken zsm een zanger, drummer, een gitarist en een toetsenist. (allen m/v)

De muziek die we spelen is doommetal met death invloeden.

Onze oude drummer moet helaas stoppen met de band om privé redenen.

Om een idee te krijgen wat we maken: http://www.hederahelix.nl/mp3/nr4T3_2009_1_31.zip

We hebben een repetitieruimte en oefenen in Nieuwe Pekela.

Wat moet ik me bij het dikgedrukte voorstellen?

Succes met het zoeken, trouwens!

Van Meekeren

Scotfan
18 januari 2010, 20:15
Nog steeds zijn de vacatures open.

Drummer en zanger.
Ook een evt. 2e gitarist en/of toetsenist is welkom.

lindstrom
19 januari 2010, 14:01
De muziek die we spelen is doommetal met death invloeden.

.

Doen jullie ook aan Black Doommetal met death? :roll:

Scotfan
19 januari 2010, 22:08
moet ik daar serieus op in gaan?

marc_o
19 januari 2010, 22:15
He jammer, ik ben meer op zoek naar een Metal-Death met Black Doom invloeden muziekgezelschap.

:rockon:

beruk
19 januari 2010, 22:22
Het lijkt wel minimal music!
Kolere, een nieuwe stroming: minimal doom deathmetal.:blast:
Beetje veel reistijd....

Bram+
19 januari 2010, 22:41
moet ik daar serieus op in gaan?
Nee, het was weer speelkwartier voor Lindstrom. Hij zal zich nu wel weer koest houden denk ik.

Stadskanaal vind ik zelf een beetje te ver fietsen, maar desalniettemin zoek ik jullie veel succes met jullie zoektocht!

Quicksilver
22 januari 2010, 22:49
Ik wil eventueel wel wat proberen met jullie, heb totnogtoe geen succes gehad met de participanten (ik had een drummer maar die heeft tot op heden niets meer ge-emaild dus die zoekt het dan ook maar uit, ben er nu al 2 keer achteraan geweest).

In ieder geval, mijn gitaar staat in Drop C en ik kan dit helaas niet zomaar veranderen. Wat moet ik me voorstellen aan bands dat jullie spelen of maken jullie vooral jullie eigen muziek? Enig probleem voor mij is dat ik 15 jaar oud ben en de repetitieruimte voor mij ver fietsen is.. :chicken:

Mp3-tje ff gedownload, klinkt lekker maar mag wel wat lead (;)) gebruiken

B0UDEWIJN
23 januari 2010, 13:58
In ieder geval, mijn gitaar staat in Drop C en ik kan dit helaas niet zomaar veranderen.

Huh? Daar hebben ze toch de stemknoppen voor uitgevonden? Van die dingen die op je headstock zitten? :chicken:

Bram+
23 januari 2010, 14:13
Quicksilvert heeft een Floyd Rose op z'n gitaar en vindt dat hij daarom niet van tuning kan veranderen:D Volgens mij komt C trouwens niet per se slecht uit bij een doom/death band.

B0UDEWIJN
23 januari 2010, 15:21
Volgens mij komt C trouwens niet per se slecht uit bij een doom/death band.

Dat dacht ik dus ook :)

Scotfan
23 januari 2010, 16:20
We gebruiken de standaard tuning: B E A D G B E. (7-string.)

We spelen alleen eigen materiaal. 15 jaar is wel jong. Ik ben 37 en Roelf zit daar nog ietje boven.
We repeteren nu nog even in zijn woonkamer. Oefenruimtes betalen als je geen drummer hebt is "pretty dumb".

Quicksilver
23 januari 2010, 20:31
We gebruiken de standaard tuning: B E A D G B E. (7-string.)

We spelen alleen eigen materiaal. 15 jaar is wel jong. Ik ben 37 en Roelf zit daar nog ietje boven.
We repeteren nu nog even in zijn woonkamer. Oefenruimtes betalen als je geen drummer hebt is "pretty dumb".

15 jaar is inderdaad jong. Punt is dat ik zeker mij volledig inzet voor school en tot de tijd dat ik mijn studies heb afgerond kan ik mij niet volledig fixeren op een band. Ik weet niet of je gelijk al serieuzer wilt zijn met dat bandje maar mocht ik er dus bij komen dan moet je dat er wel bij meenemen.

Ik kan overigens gewoon een octaaf hoger spelen dan blijf ik ook gewoon in tune, en als lead geeft dat niet zo. Ik heb ook nog mijn oude gitaar die ik nog steeds aan het oplappen ben verder (nek is bv erg slecht) maar mijn main gitaar zal toch in Drop C moeten blijven ben ik bang.. ;)

Scotfan
21 november 2010, 16:04
Wij, gitarist en bassist en drummer zsm een zanger, een gitarist en/of een toetsenist. (allen m/v)

De muziek die we spelen is doommetal met death invloeden.

Om een idee te krijgen wat we maken: http://www.hederahelix.nl/mp3/nr1_en_4.zip

We oefenen nu in Stadskanaal (Gr.)