PDA

View Full Version : Bassist(e) gezocht voor coverband omg. Breda



robson
13 maart 2009, 19:46
Hallo mede muzikant,

Wij zijn een beginnende coverband en zijn gretig op zoek naar een bassist(e) om onze band compleet te maken.

Momenteel bestaan wij uit drummer/percussionist Michel (28jr), zanger Erik (35jr) en Gitaristen Niels (29jr) en Robin (35jr). We hebben een ruime muzieksmaak maar voornamelijk gaat onze voorkeur uit naar rock & blues. Zowel elektrisch als akoestisch. Onze doelstelling is om met enige regelmaat te repeteren. Momenteel is dit ca. 1 keer in de twee weken in de Mezz in Breda.

Een greep uit de nummers die we (gaan) spelen:
Radiohead - Creep, Street Spirit
Dire Straits - Sultans of Swing
Guns and Roses - Sweet child of mine
Nickelback How - you remind me
Golden Earring - Another 45 Miles, Going to the run
Racoon - Start a War, Laugh about it
Eric Clapton - Tears in Heaven
The Kooks - Mr. Maker
Intwine - Happy

Uiteraard is het mogelijk om ook zelf nummers aan te dragen!!
Je hoeft niet veel ervaring te hebben als je maar motivatie hebt.
Waar het vooral om gaat is samen plezier te hebben en later mogelijk zo nu en dan een optreden te doen.
Speel je bas en spreekt je dit aan, laat het dan zo snel mogelijk weten!! Leeftijd speelt geen rol.

Mail (niels_acoustic@hotmail.com) of bel me op 06-46250902

robson
2 april 2009, 20:06
* Bump *

Megadeth22
2 april 2009, 23:17
Misschien even rondvragen in The Loads? Gaaf lijstje trouwens, Sweet child 'o mine is echt tof om te spelen op bas!

edit: Ik zou als ik jou was je nummer / mail niet "openbaar" zetten op een frequent bezochte site. Zet maar neer dat ze je een PM kunnen sturen als ze geinteresseerd zijn!

Het is jammer dat ik zo jong ben en shitgear heb (en mezelf niet echt goed vindt), ik woon op 1 minuut loopafstand van de mezz :D

robson
28 augustus 2009, 09:55
* bump *

elendaeril
29 augustus 2009, 00:28
Deze had ik eerder moeten zien :crazyhappy: Klinkt leuk!! Ken ik meejspeulen?