PDA

View Full Version : Kosten gitaarles



Theije
18 maart 2003, 16:25
Na ongeveer 3 jaar zelfstudie wil ik graag lessen gaan nemen, maar ik vroeg me af wat een normale prijs is voor gitaarlessen.
En dan bedoel ik privéles bij een gitaarschool.
Alvast bedankt

ColtraneMatrix
22 maart 2003, 00:38
hmm
dit varieert enorm :smile:

ik denk dat de prijs voor privelessen meestal zit tussen 10 en 25 euro per uur

mij maakt het totaal niets uit of ik nu een uur tege deze prijs les krijg, of een half uur. Zolang je maar genoeg oefenmateriaal bijkrijgt :smile:

ieme
9 april 2003, 14:29
Ik betaal 33 euro per maand en dan krijg ik wekelijks een hald uur les

AlexGilbert
2 juni 2009, 02:43
dat is allemaal wel heel goedkoop. de minimum lesprijs die een gediplomeerd docent behoort te vragen ligt rond de 36 Euro per uur, en dat is alleen nog maar voor pas afgestudeerde docenten. als iemand minder vraagt voor lessen moet je je afvragen waarom dit is. dit ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van docent.
mijn advies: ga naar een goede lera(a)r(es) en doe dan maar wat extra je best zodat je wat minder lessen nodig hebt, maar bespaar geen geld met halfbakken docenten die je voor een habbekrats wat dingetjes willen leren (want dat soort lui zijn er genoeg).
SLECHTE GEWOONTES ZIJN MOEILIJK AF TE LEREN! VOOR KWALITIEIT MOET NU EEN KEER BETAALD WORDEN!!
Je begrijpt nu waarschijnlijk wel dat ik een gediplomeerd docent ben, en omdat ik goed in mijn werk ben zijn mensen ook bereid om een goede prijs voor mijn lessen te betalen, en ik heb een wachtlijst dus ik ben zeker niet te duur voor wat ik presteer.

dodeboboeror
2 juni 2009, 03:11
Nounou, ik ben het helemaal eens met het slechte gewoontes zijn moeilijk af te leren en kwaliteit moet betaald worden deel van je verhaal ......, maar om daar nu een topic van 6 jaar geleden weer voor boven water te halen......:stop: