PDA

View Full Version : JOE PERRY RULEZ



putje
18 maart 2003, 14:10
maar dan alleen in combinatie met Aerosmith, zijn solo CD (joe perry project) sucks

Harry
18 maart 2003, 14:42
ach, die man doet ook z'n best. Hij moet alleen niet gaan zingen...

hoofd
18 maart 2003, 16:17
"Once a Rocker, always a Rocker, can you feel the heat!"

Zeker goeie gast Joe Perry, solowerk ken ik niet echt, maar bij Aerosmith is ie echt top.

Pete Townshend
18 maart 2003, 18:01
Joe "Fuckin" Perry .. geweldig.. het toppunt van cool. Ik vind het al geweldig om alleen al naar die man te *kijken*. Hij heeft heerlijk "sleazy" riffs geschreven en speelt waanzinnig. Ook zijn *look* is helemaal af! Twee gitaren om hangen, en gáán!

Een van mijn all-time favourites!

En wat dat zingen betreft, ik gun het Joe wel, om een nummertje te "praten".

sash
18 maart 2003, 18:12
Idd supervette gitarist. Naar mijn mening een van de weinige rock gitaristen die Slash overtreft.

Thomasvv
19 maart 2003, 23:47
T was zeg maar ook Joe Perry die een van de grootste invloeden op Slash was..

En idd.. Perry is zkr een van mijn favo's, in combinatie met Aerosmith natuurlijk. Z'n solodingen zijn wel aardig.. voordeel van de twijfel, er zitten echter zeker goeie dingen tussen.

Toaster
20 maart 2003, 12:12
Ik vind het een goeie gitarist maar vooral zijn gitaren vind ik WICKED!!

Vooral zijn signature Les Paul. Kun je checken op:
http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/joeperry.html

hoofd
20 maart 2003, 12:15
Zekerz, die Signature Les Paul is echt mooi! Is denk ik de enige signature gitaar die ik zou kopen...overtreft wat mij betreft zelfs BB's Lucille.

Neals
20 maart 2003, 14:36
vette signature gitaar, maar verder ben ik niet zo'n aerosmith fan, doe mij maar slash

sash
20 maart 2003, 21:20
Op 2003-03-19 23:47, schreef Thomasvv:
T was zeg maar ook Joe Perry die een van de grootste invloeden op Slash was..



Jammer dat Slash beroemder is dan...

hoofd
20 maart 2003, 21:53
Slash is als persoon misschien beroemder, maar Joe Perry is met Aerosmith minstens even bekend, if not bekender.

mr.MojoRising
22 maart 2003, 10:43
Joe Perry is een grote Keith Richards-fan, is ook wel te zien aan de manier van "cool" zijn.
Precies Keith in the 70's...