PDA

View Full Version : Zappa plays Zappa!!!!



vinni
11 maart 2009, 21:40
Jawel!

24 mei aanstaande in de Oosterpoort te Groningen.
:blast:

Vinni

Bl44t44p
12 maart 2009, 01:03
....en 23 mei Effenaar in Eindhoven en 25 mei Paradiso in Amsterdam :)

Heb eventjes zitten twijfelen maar ga toch wel de 23e. Vind 35 euro (voor alle 3 de Nederlandse gigs overigens) toch wel aan de hoge kant, vandaar dat ik het even moest overwegen.

Nu nog ff kaartjes fixen :)

Grooveyard21
12 maart 2009, 09:49
ik heb ze afgelopen jaar op NSJ gezien, het is absoluut een aanrader.

Bl44t44p
22 mei 2009, 22:39
Morgen dus in de Effenaar, is inmiddels uitverkocht. Paradiso ook, alleen De Oosterpoort nog niet :) Ben heel erg benieuwd morgen!

DTmaster
26 mei 2009, 14:58
Iemand nog geweest naar paradiso geweest ze begonnen met Black napkins (geloof ik) maar wat hebben ze nog meer gespeeld???

Bl44t44p
26 mei 2009, 15:55
Geen idee, in Effenaar begonnen ze in ieder geval met Purple Lagoon ;)

Was trouwens echt een heel goed concert. Kende niet heel veel werk (wat wil je met een discografie van 57 eigen albums en nog eens 22 daarna). maar was erg onder de indruk :) Topmuzikanten ook in die band!

vincedepooh
26 mei 2009, 21:54
Ja, ik vondt het geweldig! Ze begonnen inderdaad met Black Napkins en Purple lagoon hebben ze geloof ik ook gespeeld. Ik ken ook niet alle titels maar ik herkende wel veel. Ze hebben ook veel nummers gespeeld. Ja en inderdaad topmuziekanten. Ik vondt die jongen ook geweldig zingen echt heel knap wat die allemaal met zijn stem deed maar ik vondt hem als persoon niet zo interessant, hij stond er bij als een ingehuurde vocalist. Die griet, die was geweldig een hele rits aan blaasinstrumenten, keyboard en nog geweldig zingen ook!

Bl44t44p
26 mei 2009, 22:48
Ik vondt die jongen ook geweldig zingen echt heel knap wat die allemaal met zijn stem deed maar ik vondt hem als persoon niet zo interessant, hij stond er bij als een ingehuurde vocalist.!

My thoughts exactly :) Hij zong geweldig maar stond er verder maar een beetje suf bij in z'n zondagshirt... dan was Ray White daar toch beter op z'n plaats geweest, maarja die had helaas afgezegd.