PDA

View Full Version : wie is djnenm???



djnenm
11 maart 2009, 21:12
heey allemaal
ik ben nick en 18 jaar ik speel al aantal jaartjes gitaar
en sinds half jaartje heb ik er een mandoline bij
als gitarist ben ik een beetje een mix van
:gitarist::hippie::noob::blast::strat::punk::lp:
als je snapt wat ik bedoel :P
ik heb een richwood telecaster ( superspelend dingetje en dat voor richwood!!) een curzon telecaster ( mwoah-dingetje) curzon akoestische gitaar ( mwoah-dingetje) the animal les paul kopie in het rood met glitters:P(was vet cool ding tot de hals scheurde :S)
Ik zit nu sinds een half jaartje in een zeer gemotiveerd bandje F.L.Y ( for last year) en we treden sinds kort een beetje op hier en daar met eigen nummertjes.
nou dit ben ik
vraag maar als je nog vragen hebt :P
ciao
nick

kenx
11 maart 2009, 22:57
welkom!

mvg,

kenny

Ace 1.15.19
12 maart 2009, 01:18
Hoi Nick,

Wat voor soort muziek speel je zoal met F.L.Y.?

Groeten,
Thijs.

djnenm
12 maart 2009, 12:17
Hoi Nick,

Wat voor soort muziek speel je zoal met F.L.Y.?

Groeten,
Thijs.


hey Thijs,
ik speel vooral rock met mijn bandje soms neigt het naar punkrock daarna weer meer poprock en eigenlijk allerlei invloeden we spelen bijvoorbeeld ook een nummer waarin de mandoline centraal staat. Ik probeer ook zo breed mogelijk te worden met mijn bandje en dan kijken wat ons het beste past.
ciao
Nick

Ace 1.15.19
12 maart 2009, 12:24
Klinkt behoorlijk vet. :cooler:

djnenm
12 maart 2009, 12:36
Ja is het ook wel:P
gelukkig heb ik ook wel gemotiveerde medebandleden nu die er ook echt voor gaan, maar ik heb altijd zoiets van je moet alles eens gedaan hebben :p dus bijvoorbeeld zondag ga ik met nog een andere gitariste ( die ik alleen tijdens een jamsessie heb ontmoet) een acoustisch optreden doen gewoon even uitproberen hoe onze eigen nummers acoustisch nu eenmaal klinken :P
binnenkort zal ik wel een aantal demo'tjes maken van onze band en muziek
enzo want in principe hebben we nu wel een demo maar het is hele slecht kwaliteit en nogal oud :P http://www.youtube.com/watch?v=enrohCXwKvs
ciao nick