RedBuell
11 maart 2009, 18:33
Ik ondervind nog steeds het probleem met mijn JamMan dat als ik wil opnemen over een prerecorded factory loop de opgenomen track vele malen zachter is dan de loop.
Ik heb Digitech technical asistance hierover een mailtje gestuurd en ben best verbaast over de wijze van antwoorden.
Ik had uitgelegd hoe ik alles had aangesloten en welke amp ik gebruik, ik kreeg de wedervraag wat van fx loop ik had omdat ik vertelde dat de JamMan in mijn FX loop staat. Na mijn antwoord dat peavey 5150II's seriële loops hebben kreeg ik het antwoord dat de JamMan is ontworpen om tussen gitaar en amp te fungeren. Hierop heb ik een mailtje gestuurd dat ik hun antwoord wel erg sumier vind en dat een looper voor de amp niet erg handig is ivm clean en overdrive combinaties, ook vroeg ik of de loops niet erg luid zijn opgenomen want dat was namelijk het antwoord dat Thomann mij gaf, thomann zei dat ik dus veel luider moest overdubben dan dan de factory recorded loop omdat ze heel hard zijn opgenomen.
Nu wil ik graag weten of een looper ook het best werkt voor de amp ipv in de FX loop voor dat ik een boos mailtje terug stuur.
Hieronder wat van de digitech antwoorden:
Hi,
Is the fx loop a parallel or a series fx loop?
Regards,
William Clayton
Harman Music Group
Technical Customer Service
Well the jamman is designed primarily to be run in front of an amplifier
rather than in an fx loop.
Regards,
Hi,
The factory loops were recorded at the highest level without distorting.
Regards,
William Clayton
Harman Music Group
Ik heb Digitech technical asistance hierover een mailtje gestuurd en ben best verbaast over de wijze van antwoorden.
Ik had uitgelegd hoe ik alles had aangesloten en welke amp ik gebruik, ik kreeg de wedervraag wat van fx loop ik had omdat ik vertelde dat de JamMan in mijn FX loop staat. Na mijn antwoord dat peavey 5150II's seriële loops hebben kreeg ik het antwoord dat de JamMan is ontworpen om tussen gitaar en amp te fungeren. Hierop heb ik een mailtje gestuurd dat ik hun antwoord wel erg sumier vind en dat een looper voor de amp niet erg handig is ivm clean en overdrive combinaties, ook vroeg ik of de loops niet erg luid zijn opgenomen want dat was namelijk het antwoord dat Thomann mij gaf, thomann zei dat ik dus veel luider moest overdubben dan dan de factory recorded loop omdat ze heel hard zijn opgenomen.
Nu wil ik graag weten of een looper ook het best werkt voor de amp ipv in de FX loop voor dat ik een boos mailtje terug stuur.
Hieronder wat van de digitech antwoorden:
Hi,
Is the fx loop a parallel or a series fx loop?
Regards,
William Clayton
Harman Music Group
Well the jamman is designed primarily to be run in front of an amplifier
rather than in an fx loop.
Regards,
Hi,
The factory loops were recorded at the highest level without distorting.
Regards,
William Clayton
Harman Music Group