PDA

View Full Version : Probleem met Line 6



Basileia
11 maart 2009, 13:46
Ik heb onlangs een Line 6 Spider Jam gekocht bij een kleine muziekwinkel in zoetermeer.
Op zich heel tevreden mee, maar er zit nu een rare brom in, ook als ik master volume helemaal dicht draai.
Als ik hem wat langer aan laat staan komt er een soort "ritselen" bij, en wordt de brom steeds harder.
Ik heb1 jaar garantie, en die termijn is nog niet verlopen, maar er staat dat ik bij m'n dealer moet informeren naar de garantie etc.
Nou zit daar het pobleem, mijn dealer is door omstandigheden voor onbepaalde tijd gesloten.
Iemand een suggestie wie ik moet bellen/mailen om mijn amp te laten repareren?

Mvg, Frank

almarvk
11 maart 2009, 19:43
Oftewel; de zaak is failliet? Tjah, dan weet ik ook niet hoe ze de garantie hebben geregeld.

Brewskie
11 maart 2009, 19:53
Kun je de importeur van Line6 niet even contacten ?

Ik heb het even geprobeerd te zoeken, maar ik kan geen importeur vinden. Zie op andere forums ook deze vraag staan, zonder antwoord. Vreemd.

Wellicht dat een andere muziekwinkel bereid is om de importeur of leverancier in USA te benaderen ?

Basileia
11 maart 2009, 21:03
Oftewel; de zaak is failliet? Tjah, dan weet ik ook niet hoe ze de garantie hebben geregeld.

Voor zover ik weet is de eigenaar overleden, en is de zaak dicht omdat er iets met de notaris geregeld moet worden. Nog geen faillisement dus.

Ik heb ook gezocht naar de importeur, maar niks gevonden. Iemand nog een andere suggestie?

HenryCrun
11 maart 2009, 21:43
Op de site van Line 6 staan wel veel dealers in Nederland, maar inderdaad geen importeur. Wel staat als service centre genoemd de Engelse vestiging. Misschien dat die verder kan helpen.

Line 6 UK
4 Sopwith Way
Drayton Fields Industrial Estates
Daventry, Northamptonshire
NN11 8PB
United Kingdom
0044 1327 302 700 (phone)
+44 1327 302 701 (fax)
aoddens@line6.com

vettavillenl
13 maart 2009, 11:53
Neem contact op met Line 6 support via support@line6.be of bel er gratis mee via 00800-54636666.

Leg je probleem uit en zij zullen je vragen beantwoorden..

gr. Hans

RoelTM
13 maart 2009, 17:30
Ik heb ook een Line 6 versterker (Spider II weliswaar), en ik heb ook zo'n soort brom.
Die brom is niet altijd, maar als ie er is gaat het steeds harder. Ook het volume gaat dan omhoog. Tot op een bepaald punt, dan hoor je een soort knalletje, heel zacht. En dan staat ie weer op het normale formule.

Geen idee wat het is, een flinke klap op de versterker stopt het gebrom meestal wel. :satisfie:

B0UDEWIJN
13 maart 2009, 18:27
Goed nieuws voor jou! Ik neem aan dat je Koewé bedoelt: ze gaan volgende week weer open heb ik uit redelijk betrouwbare bron gehoord. Ze gaan verder in een nieuw pand, wat ook in de dorpsstraat zit, maar dan vlakbij de Subway.

Even geduld dus!

Ps: voor als je het nog niet wist, die omstandigheden waren het overlijden van een van de eigenaren(Peter Koewé volgens mij). Misschien is het niet zo handig om naar de oorzaak van het sluiten te vragen dan....