PDA

View Full Version : Jeff Loomis - Zero Order Phase



Das Schaap
10 maart 2009, 16:40
Goed wie heeft dit album al gechecked ?

Ik heb maar even alvast een voorproefje genomen hoewel ik em ook wel blind zou kopen gezien ik een groot fan ben van zijn werk bij Nevermore. Het is een aparte cd, veel nummers die ik meer dan 1 keer moest beluisteren om echt te kunnen waarderen. Ook veel verassingen qua zijn kunnen, ik had een hard album verwacht met ook de kenmerkende zachtere passages maar hij heeft nog zo veel meer in z'n arsenaal.


Toch had ik ook al zo veel ervan verwacht dat ik niet echt kan zeggen dat ik volledig van de kaart ben. Maar ik moet wel nog zeggen dat na 2 keer luisteren ik vind dat de openingstrack Shouting Fire At A Funeral wel een van de beste manieren is om te beginnen, dat nummer knalt echt lekker ! Andere mensen die dit album hebben of gehoord hebben die hun mening willen delen ?

HaroldA
10 maart 2009, 16:51
Andere mensen die dit album hebben of gehoord hebben die hun mening willen delen ?

Ik herken er erg veel NM in, aangevuld met iets meer ritme dingetjes en wazige datjes. Het luistert heerlijk weg hier achter m'n buro op kantoor en het is gelukkig veel meer dan alleen maar notenpoeperij!

"Analyseren" heb ik niet gedaan, ik kan er gewoon goed naar luisteren, itt tot andere 'gitaar goden', en daar gaat het bij mij om.