PDA

View Full Version : Intro



4ltern4tiv3
10 maart 2009, 09:30
:sssh::sssh:Hey allemaal,

Ik ben Domaes aka 4ltern4tiv3.
Vandaag me hier maar eens aangemeld , lijkt me hier een zeer relaxte plek om wat op te pikken van de ervaring van medemuzikanten.

Mijn bed slaapt in Tiel alwaar gelukkig ook mijn huis staat.
Ik heb na een lange stille periode m'n gitaar weer opgepakt en ben van akoestisch nu ook electrisch bezig.

Mijn gear bestaat momenteel uit:

- Klassiek akoestisch ( merk onbekend , geen idee meer hoe het ding heette toen ik het kocht )

- Gibson Les Paul Studio

- Vox AD15VT-XL valvetronic ( kan helaas niet groter vanwege de buren :sssh: maar dit dingetje blaast goed voor een 15 W buizenamp )

Ben nog vrij new to the electric scene maar ben al wel te zien op Youtube onder de naam 4ltern4tiv3 ( 2 covers )

Ben benieuwd wat voor interessante discussies en tips er hier te vinden zijn.

Tot forums!

Harry
11 maart 2009, 09:38
Hoi Domaes, welkom!! Ga je wel eens jammen in de Burgermeester in Tiel?

4ltern4tiv3
11 maart 2009, 10:16
Hey Harry,

Thanks :)
Nee ben nog niet echt publiekelijk bezig. Vond het al heel wat om mezelf op Youtube te zetten.
Ben momenteel zoekende voor een band om wat meer samenspel ervaring op te doen voor ik meer op de voorgrond treed.

Ben trouwens nog nooit in de Burgemeester geweest. Zal het binnekort eens checken daar ;)

Zelf wel eens gestaan daar ?

Harry
11 maart 2009, 10:40
ik heb er wel eens gejamd, maar dat is al weer jaren geleden. Hoorde laatst toevalig dat het nog wel eens gedaan wordt daar.
Succes met het vinden van medemuzikanten!

4ltern4tiv3
11 maart 2009, 10:45
Dankje, kan wel wat succes gebruiken :D
Best lastig hier in de omgeving iets serieus te vinden , veel gitaristen al en weinig plekken tot dusver.

Gelukkig zijn er wel een aantal mensen waar ik regelmatig een keer mee kan samenspelen maar tot nu toe grootste jam groep was 3 gitaristen en weinig rythm georienteerde spelers.

Maargoed , is vast een kwestie van tijd :D