PDA

View Full Version : fcb1010 expressie pedalen.



Sjors1994
9 maart 2009, 21:12
ey.

ik heb een behringer fcb1010, maar ik krijg de expressie pedalen niet werkend..
ik heb al eerder een onderwerp hierover geplaats maar daar krijg ik geen reacties op. zou iemand mij a.u.b kunnen helpen ?:???:

Tim..
9 maart 2009, 21:23
vind je het echt nodig om 3 keer hetzelfde topic te maken?

er is genoeg over gezegd lijkt mij, zoek op internet, kijk in de handleiding, of voor mijn part ga je ermee naar de/een muziekwinkel.

voor de rest heeft blijkbaar niemand iets nuttigs erover te vertellen, de eerste keer niet, de tweede keer niet, en de derde keer al helemaal niet. Je 2e topic is trouwens gesloten, dus waarom zou een 3e wel mogen denk je?:soinnocent:

Sjors1994
9 maart 2009, 21:57
tuurlijk! altijd probere.. maar als niemand hier commentaar heeft wat ik kan gebruike dan stop ik er tog mee?
en je zecht dat ik in de handleiding moet kijke? als je goed had geleze had je gezien dat ik er niet uitkom met de handleiding, en er is genoeg over gezegd? met die vraag over die expressiepedalen heb ik niet eens andwoord gehad!

VanBiLL.com
9 maart 2009, 23:09
Even voor de zekerheid, heb je zowel midi in als out aangesloten? Zoja, toch die handleiding eens lezen (ook van je V-amp), en leest dan vooral denk ik het stukje over kalibreren maar eens...

Kom je er niet aan uit idd ga er even mee langs je locale gitaarwinkel. Mogelijk kunnen zij je wel helpen.

Verder: klein advies, let aub een beetje op je schrijftaal. Met MSN taal ga je hier niet al te veel vrienden maken...

Tim..
10 maart 2009, 16:41
tuurlijk! altijd probere.. maar als niemand hier commentaar heeft wat ik kan gebruike dan stop ik er tog mee?
en je zecht dat ik in de handleiding moet kijke? als je goed had geleze had je gezien dat ik er niet uitkom met de handleiding, en er is genoeg over gezegd? met die vraag over die expressiepedalen heb ik niet eens andwoord gehad!

dat is dus precies wat ik zei, je hebt er geen antwoord op gekregen. Natuurlijk is dat hartstikke jammer, maar mijn punt was dat je al een topic erover hebt geopend, en een 2e ook, die gesloten werd.

en ik heb het wel degelijk "geleze" dat je er niet "uitkom", maar dan kan ik "tog" nog wel zeggen dat je gewoon naar de muziekwinkel kunt gaan?:stop: