PDA

View Full Version : U2 "360° Tour"



vanhouten
9 maart 2009, 17:12
20 juli is het zover! Wie gaat er kaarten kopen?
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1672

DTmaster
10 maart 2009, 08:24
ja ik iemand ervaring met kaarten kopen? ik wil 7-00 uur al bij het GWK gaan staan is dat overdreven?

harrie-beton
10 maart 2009, 08:28
dat is aan de late kant zelfs.

Er komt vast een tweede concert in Amsterdam, het is wel 95 euro per kaartje denk ik en het geluid in de Arena is kudt. Veel te veel galm. Ik heb ze 5 keer gezien en sla deze over omdat ik dan in Frankrijk zit bij de tour de france, die is dan ook :-)

Blokkie
10 maart 2009, 09:42
ja ik iemand ervaring met kaarten kopen? ik wil 7-00 uur al bij het GWK gaan staan is dat overdreven?

Dan moet je wel je laptop meenemen. De kaartverkoop voor concerten gaat sinds 1/1 of zo alleen nog maar per internet. De duurste plaatsen zijn €150,-. Vind ik echt enorm duur.

Rick trodat
10 maart 2009, 09:49
ja ik iemand ervaring met kaarten kopen? ik wil 7-00 uur al bij het GWK gaan staan is dat overdreven?

Ik heb eens een keer 10 uur s' avonds in de rij gestaan. De verkoop was toen 9 uur s'ochtends. En toen had ik al 10 mensen voor me.

De Beer
10 maart 2009, 14:42
Dat je voor 3 tientjes bij een gig van een band van het kaliber U2 kan zijn is wel zeldzaam......maar voor de ArenA nog steeds 70Eu te veel.:stop:

Schande dat ze daar nog steeds concerten durven te organiseren. Ik vind het echt oplichterij.

Rick trodat
10 maart 2009, 14:46
Ondanks dat ik de band lang niet meer zo geweldig vind als een paar jaar terug vind ik het niet veel. Als je ziet welke lichteffecten shows er op dat podium staan. Dat is echt ongekend. Voor elke tour wordt er zo iets voor ze ontwikkeld.

Geloof me dat kost echt een fortuin.

De Beer
10 maart 2009, 14:54
Ze zouden daar een ringleiding aan moeten leggen en iedereen bij de ingang een headsetje moeten geven.

Ongetwijfeld dat ze een spectaculaire show zullen hebben....maar het blijft in de ArenA

Paulusstrat
10 maart 2009, 17:25
Ja maar kijk als je onderin gaat zitten bij de ondeste zit plekken in de arena heb je helemaal geen last van de nagalm. nagalm komt alleen maar bij de bovenste rijen voor:). Ik ga er trouwens heen wordt super tof.

Mitch
10 maart 2009, 19:43
Nou, de keer dat ik erop het veld stond en alles drie keer hoorde besloot ik toch echt dat dat de laatste keer moest zijn...:mad:
Maar goed, ik ga toch maar (als het lukt met de kaarten) en ik hoop op goed geluid, wat op sommige plekken altijd mogelijk is. De nieuwe plaat is erg goed en wat ik aan TV optredens voorbij heb zien komen hebben ze weer enthousiasme genoeg dus ik heb er alle vertrouwen in dat het een goede tour gaat worden.

Barkeepert
10 maart 2009, 20:22
Veldkaarten zijn €55. Nette prijs, in tegenstelling tot de vorige tour.
Ik ben speciaal lid geworden van de fanclub om kaartjes te kopen in de presale. Ik zag mezelf al helemaal zitten met zes computers en drie telefoons op livenation.

EDIT: Kaartjes zijn binnen! :D

Grooveyard21
12 maart 2009, 09:50
ik heb inmiddels ook kaartjes!! :rockon:

Mitch
13 maart 2009, 18:35
ik kan ook naar de Arena dankzij de fanclub presale!

Klaasj Vaak
14 maart 2009, 11:43
The Edge hoeft in ieder geval z'n arsenaal aan delay pedalen niet mee te nemen, is die Amsterdam Arena toch nog ergens goed voor.

puntdroad
16 maart 2009, 16:37
Ik moest wel lachen eerlijk gezegd,.. Elke keer geslapen voor het postkantoor (vanaf 1987 joshua tree tour) voor kaartjes, en nu gewoon om 9.58 uur inloggen en 6 kaartjes scoren..

Het was geen enkel probleem! Ik weet eerlijk gezegd niet of ik nou zo'n geluk had, maar ik ging een paar minuten later nog eens proberen, en toen had ik weer zo een paar kaartjes in de winkelwagen. (snel leeggegooit voor andere fans! Wij gaan met zn 6en)

Ik heb de 88 euro kaartjes, ben benieuwd.. Vorige keer zijn wij bij het Schalke stadion geweest ipv Arena. Dat stadion beviel ons super!

Ach, ik ben er weer bij, da's voor mij het belangrijkste.