PDA

View Full Version : Support John Doe's Revenge!!!



Tristan
8 maart 2009, 21:58
Hee mensen,

Eindelijk sinds een lange tijd weer eens internet, dus weer even terug op het forum en ik heb gelijk een vraagje aan jullie...

We hebben namelijk veel mensen nodig die naar ons optreden voor The Next Stage 7 Mei in de P60 Amstelveen willen komen en op ons willen stemmen...

De organisatoren hebben goede contacten in Belgie en zodoende zou het weleens positief kunnen uitpakken voor ons als we veel mensen op de been krijgen, daarnaast is de ronde daarna in de Melkweg en het is natuurlijk ook niet verkeerd daar eens te spelen... :D

Naast John Doe's Revenge spelen ook onze goede vrienden van de band Pound voor The Next Stage in P60 Amstelveen, maar dan op 28 Maart...
Er spelen ook nog een aantal andere Gitaarnet bands (ik weet niet op welke dagen), maar je hoeft er dus niet alleen voor ons heen...
Andere Gitaarnet bands kunnen in dit topic ook neerzetten wanneer ze spelen als ze willen, dan kunnen we er een gezamenlijk Gitaarnet goes The Next Stage topic van maken ofzo... :D

Oh ja, 9 Mei is trouwens mijn verjaardag, dus het leek me ook niet zo'n slecht idee dat dan maar alvast te vieren in de P60...

Tickets kunnen we aan de deur leggen, ze zijn met 10 euro niet echt goedkoop, maar het zou erg tof zijn jullie daar te zien...

Thanks!
Tristan

Chris Winsemius
8 maart 2009, 22:10
Tristan: top!

Ik spreek je sowieso binnenkort weer maar ik zal even ook wat anderen wakker schudden!

Tristan
10 maart 2009, 06:01
Cool Chris! :)
Spreek je binnenkort inderdaad wel, moet even kijken wanneer ik weer in de buurt ben... :)

rocker_71
10 maart 2009, 21:27
Hey tristan, woon je tegenwoordig in IJmuiden?

Tristan
13 maart 2009, 00:30
Yep, IJmuiden it is, onze oefenruimte staat er he... :D
Kom je ook langs de 7e?

Waar is iedereen trouwens, de respons valt me wel een beetje tegen hoor, komop dudes en dudettes, help me out here! :D

TimmU
13 maart 2009, 08:41
Nou Tris, ik ben er bij hoor jongen!

Don Capo
13 maart 2009, 08:48
Zal even checken, maar lijkt me leuk, wie gaan er nog meer?

Harry
13 maart 2009, 09:20
7 mei is voor mij nog een beetje ver weg, maar als ik even kan zal ik je band steunen uiteraard!

Tristan
13 maart 2009, 13:20
Cool, thanks gasten! :)
Hopelijk wordt het een groot feest, gezien mijn verjaardag twee dagen later is moet dat wel lukken denk ik... ;) :D

Henri H
13 maart 2009, 19:22
7 mei is voor mij nog een beetje ver weg, maar als ik even kan zal ik je band steunen uiteraard!Insgelijks ;)

Edit: Hoe staat het met de DVD van Nordhorn?

hoofd
13 maart 2009, 20:25
Ik ben er wel bij hoor, knullemans!

Tristan
13 maart 2009, 21:29
Cool cool, zo ken ik jullie weer... :D
Trouwens, het is twee dagen voor mijn verjaardag dus iedereen die komt krijgt zowiezo een biertje van me... :)

Henri:
Die DVD laat nog dik op zich wachten vrees ik, ik weet niet eens wat er nu op dit moment mee gebeurt eerlijk gezegd.
Hij ligt nog in Duitsland bij een maat van ons, we moeten nog even kijken wat we met het materiaal kunnen en ik weet niet hoe het met het opgenomen geluidsmateriaal is, beeldmateriaal is in orde maar voor de rest weet ik het dus niet.
We zijn wel bezig een heel aantal filmpjes van optredens en tourtjes te editten, dus over een tijdje zou er wel wat leuks te vinden moeten zijn op Youtube ofzo, maar als dat zover is laat ik het nog wel even weten.

Thanks for the support guys! :)

rickert
26 maart 2009, 20:57
Weet binnenkort of ik dan kan, maar ik kom je graag supporten maat!

Tristan
27 maart 2009, 03:40
Coool Dude! :)

Les Paul R8
27 maart 2009, 08:45
Ik doe mijn best om er ook bij te zijn....

Michael AE
27 maart 2009, 14:06
Jaja, ik ben ook wel van de partij! Misschien een lekkere fles halen om je verjaardag te vieren?

Tristan
28 maart 2009, 21:54
Goed man!
Hmm, ik heb niet zoveel geld op het moment maar misschien is dat eigenlijk wel een idee, als ze 'm nog hebben bij Ton Overmars haal ik die Laphroaig 57,6% van The Ultimate wel, de 58,8% heb ik al thuis staan en die is geweldig, iets meer dan 30 euro, betere prijs/kwaliteitsverhouding vind je niet.

Robert:
Zou super zijn als je er ook bij bent! :)

Les Paul R8
28 maart 2009, 22:37
Denk wel dat het gaat lukken. Waarschijnlijk komt Vanessa ook mee....

Tristan
30 maart 2009, 19:13
Tof!
Nou, zo te zien wordt het geen probleem een feestje te bouwen... :D

Voor de mensen die willen komen, kaartjes (a 10 euro) zijn bij mij verkrijgbaar, pm of mail me eventjes (shycop at gmail dot com) zodat we het kunnen fixen.
Ik kan ze op naam aan de deur laten leggen maar dan is het 't handigste als jullie van tevoren het geld op mijn rekening overmaken, dan hoeven we op de avond zelf niet moeilijk te doen enzo.

rickert
30 maart 2009, 19:19
Helaasch, ik moet werken! Succes goos en tot een andere keer!

Makor1966
30 maart 2009, 19:31
Net even oppas geregeld, dus het zit er wel in dat ik er ook ben :cheerup:

Tristan
31 maart 2009, 13:51
Rick:
Thanks man, jammer dat je moet werken, dan zien we elkaar de volgende keer wel weer.
Ik zal een biertje op je drinken. :D

Marrie:
Tof!

Chris Winsemius
17 april 2009, 14:10
Tristan, welk tel.nr. gebruik je nu?

Tristan
18 april 2009, 10:43
Ik bel je vandaag nog even, heb het een beetje druk gehad.
Zijn er nog mensen die ons willen supporten 7 Mei?

TimmU
21 april 2009, 16:13
Jawel hoor, ik sleep wel weer wat maten mee. Wel Black Crowes spelen deze keer hé!

cosmos
21 april 2009, 17:13
hey Tristan,

Succes! Wij speelden 28-03 en liggen er helaas uit...ietsje teveel metalbands tegenover ons...

Tristan
22 april 2009, 01:58
TimmU:
Willen jullie graag Black Crows horen?
Fuck, weet niet of we die gaan doen, mogen maar 4 nummertjes...
Moet iemand nog kaartjes hebben trouwens?
Stuur dan even een pm ofzo...

Cosmos:
Ah, okee, zonde, wij moeten ook maar kijken wat we ervan kunnen maken, ben wel benieuwd...

Henri H
22 april 2009, 08:15
Sorry Tristan, 4 nummertjes is me te weinig.
De Koekstad ligt iets te ver van A'veen.

Succes, ik hoop dat jullie doorgaan.

JDR rocks! :rockon:

Tristan
22 april 2009, 12:46
Geeft niet, snap ik ook wel...
Jammer dat we de laatste tijd op de meeste optredens bijna alleen maar vier a vijf nummertjes kunnen doen, vind het zelf ook niet fantastisch om van die korte setjes te spelen...

Tristan
1 mei 2009, 11:56
Zijn er nog mensen die ons willen komen supporten 7 Mei in P60 Amstelveen? :)

Tristan
6 mei 2009, 23:02
Bumpje, morgen is het alweer zover...
Mensen nog zin om mee te feesten? :)

TimmU
6 mei 2009, 23:39
Ik ga het niet redden ivm vervoer , moet de dag erna gewoon weer werken, helaas!

Michael AE
7 mei 2009, 20:16
Bummer, ik kan ook niet komen. Wel een beetje laat achter, maar goed. :S

Henri H
7 mei 2009, 21:35
Beetje laat maar iig: "JDR Rocks like a bitch" Toi Toi Toi Tristan!:cheerup:

Les Paul R8
8 mei 2009, 01:20
Het was erg leuk en JDR is terecht eerste geworden!

Makor1966
8 mei 2009, 01:24
Ja potverdorie, had er niet aan gedacht dat de uitslag snel zou volgen..
Dat had ik ook nog wel willen meemaken. Nou ja, ze zijn in elk geval verdiend eerste!!!!!! Topband!!! :blast:

Henri H
8 mei 2009, 09:48
Gefeliciteerd Tristan!

Jullie zijn goed bezig hoor.

Edit: Nu nog een keertje in het Burgerweeshuis in Deventer komen spelen.

Tristan
8 mei 2009, 12:36
Haha, bedankt mensen! :D
Omdat we eerste waren mogen we ook een showcase in Belgie doen, in de Botanique te Brussel. :)
Burgerweeshuis Deventer komen hopelijk nog wel een keer te staan...

Harry
8 mei 2009, 12:38
goed man, gefeliciteerd!!!!!

Chris Winsemius
8 mei 2009, 13:04
Gefeli!!!!!!!!!!!

Ik kon er helaas niet bij zijn maar had net wat van LP R8 gehoord.

FIJN WEEKEND!

Tristan
8 mei 2009, 13:48
Thanks! :D