PDA

View Full Version : Epiphone Standard (SB) Weg?



Ferraririk
8 maart 2009, 22:51
Ik zit dus al de hele tijd naar gitaren en gitaarwinkels enzo te kijken vandaag

heb ook vandaag een andere topic geopend over Verschil in prijs tussen Epiphone Std. en toen poste ik een link, want ik dacht dat dat de std was, maar dat was de plus, ik denk, o musicstore heeft hem niet meer, komt vast wel weer terug,
Maar nu kijk ik, en ik zie de Std in een sunburst nergens meer, echt nergens meer

ligt dit nou aan mij, of zijn ze de markt uit :O?


Rare situatie dat niemand ze opeens meer heeft, feedback ook niet, waar die nog wel zo groot staat op de site ook.

pannekoek
8 maart 2009, 22:55
gibson levert bijna niet meer aan winkels, slechts enkele winkels zijn nog gibson/epiphone dealer, de winkels die wel gibson en epiphone willen verkopen moeten aan hele hoge (lees: belachelijke) eisen voldoen. vandaar dat gibson en epiphone bijna nergens te krijgen is.

o.a max guitar is nog gibson/epiphone dealer

Ferraririk
17 maart 2009, 17:43
zo das lang geleden

ON TOPIC :D :
Ik nam aan dat je gelijk had Pannekoek, maar ik heb dus gekeken bij Gibson.com, dan support> Dealers> Europe

En tot mijn verbazing, staan feedback en Musicstore Köln er wel bij, ze hebben ook allebei Epiphone's en Gibsons nog gewoon in de winkel, maar De Epiphone LP Std. in een Sunburst? Nope, Hoe kan dat?

Foxey Freddie
17 maart 2009, 17:53
Misschien omdat ie zo gewilt is en daarom hebben ze alleen nog andere kleuren waarmee ze zijn blijven zitten?

Ferraririk
17 maart 2009, 17:58
maar dan zouden ze hem weer bestellen en niet de winkel uit pleuren , ik bedoel als die zo gewild is maak je toch lekkere winst :D

Foxey Freddie
17 maart 2009, 18:02
tja zo zou ik het ook bekijken. Ze denken misschien eerst de minder gewilde kleuren eruit.

evEndzhar
17 maart 2009, 18:02
zo das lang geleden
En tot mijn verbazing, staan feedback en Musicstore Köln er wel bij, ze hebben ook allebei Epiphone's en Gibsons nog gewoon in de winkel, maar De Epiphone LP Std. in een Sunburst? Nope, Hoe kan dat?
Dopjes open doen misschien? ;) Musicstore.de biedt ze gewoon aan en Thomann heeft ze zelfs op voorraad. Vergeet ook niet dat die dingen niet Standard, maar Standard Plus Top of Standard Plain Top heten, hč?

Ferraririk
17 maart 2009, 18:03
Eerst stonden ze bij musicstoor als Standard, kijk maar naar de ebony, zo een had je ook als Sunburst, maaruh Thomann niet gekeken idd

JP074
17 maart 2009, 18:33
Hey,

Misschien kun je ook eens naar het merk "Vintage" kijken. Hoor en lees ik enkel goede dingen over.

Mzzl.

Ferraririk
17 maart 2009, 18:34
misschien moet jij leren lezen

EDIT: Sorry dat was een beetje hard, maar het gaat hier niet om iets kopen oid