PDA

View Full Version : Line 6 Pod 2.0 op pc?



Nemo
8 maart 2009, 20:31
Hey, ik ben opzoek naar een multi effect die ik op mijn computer kan aansluiten zodat ik lekker met muziek er onder kan spelen. Ik heb dus nu de Line 6 Pod 2.0 op het oog, veel goede recensies dus die is wel goed. Alleen ik zie alleen bij de Line Podxt staan dat hij op de computer aangesloten kan worden, en de Podxt is veel duurder, en mijn budget is alleen geschikt voor de Pod 2.0. Dus ik vroeg ik mij af of de 2.0 ook op de computer aangesloten kan worden?

DeiDRagonas
8 maart 2009, 21:50
Niet via usb ofzo inderdaad.

Je kan hem evt aansluiten op je geluidskaart. Dat kan via een klein mengtafeltje of, als je het echt crappy wil doen, via een klein verloopplugje.

Maar dan heb je dus puur het geluid uit je Pod naar je geluidskaart gestuurd. Niks geen midi controle, drivers, usb en wat al niet meer... Zit er niet op.

Grt R!

Jan-Willem
9 maart 2009, 09:53
Nemo anders moet je ook even kijken naar de POD studio of de oudere Toneports. Die zijn uitermate geschikt om op de pc aan te sluiten en er mee op te nemen en hebben daarnaast alle geluiden van een POD XT

rocker_71
9 maart 2009, 12:04
Je kan hem evt aansluiten op je geluidskaart. Dat kan via een klein mengtafeltje of, als je het echt crappy wil doen, via een klein verloopplugje.



Zo heb ik het inderdaad. Via een klein plugje in mijn mic ingang (of line in).
Werkt best wel aardig hoor. En ik kan wel gebruik maken van midi om het eea af te stellen en op te slaan.