PDA

View Full Version : voeding voor effectpedalen



hansies
18 december 2001, 20:51
zoek goede manier voor meerdere effectpedalen op een voeding tesamen te kunnen aansluiten (9volt), bestaat er daar iets speciaals voor .......
hopelijk wel, want voor elk pedaaltje een apparte voeding wordt wel een probleem.

bedankt hoor.

hansies

Slowhand41
18 december 2001, 23:24
Hey, Hansies,

Ik heb hier een link naar DMC welke zo'n soort apparaat heeft; http://www.voodoolab.com/pedpower.html Wellicht zijn er nog wel meer, maar deze was ik een keertje tegengekomen op het net.

Greetz Hans.

hansies
19 december 2001, 00:17
Slowhand41, bedankt voor de info, ik ga nu opzoek naar een verkooppunt in mijn omgeveing en zal dit apparaat zovlug mogelijk eens testen en waarschijnlijk ook aanschaffen, bedankt nogmaals voor de vlugge reactie.
Doei Slowhand41

JV
19 december 2001, 00:41
boss heb ook zo'n ding. 200 piek geloof ik

Anavrin
19 december 2001, 01:50
ik heb een splitterkabeltje waar 5 bosspedalen op kunnen: ongeveer 20 piek

sleep_to_saturate
19 december 2001, 15:54
Je hebt een boss pedaaltje waar 5 pedaaltjes op kunnen voor 70 piek en een splitter kabeltje nodig, wel een goed splitterkabeltje nemen. Ik had er een van 20 piek en die maakte steeds soms geen contact. Die van Ibanez is erg goed. (35 piek)

hansies
19 december 2001, 16:50
Hallo, nu heb ik een keuze gemaakt voor een Voodoo lab Power Pedal 2, kan ik hem hier in Belgie weer niet vinden, nergens op voorraad,weet misschien iemand waar ik hem in Nederland kan vinden?(bestellen)
Bedankt......

Krullo
20 december 2001, 18:02
Hoi, ik wou toch nog ff reageren. Ik heb de Rockbag van Warwick aangeschaft voor dit probleem. Dit is een soort bord waar je alle pedalen op vats kunt klitten, dus mbv klitteband, OP deze manier kun je wisselen van pedalen terwijl ze wel gewoon vast onder je voet liggen. Er zit dus ook een centrale voeding in, een fx loop (is dus erg makkelij k aansluiten) en een stevige tas opheen die je op je rug kunt dragen. Erg makkelijk apparaat, is waarschijnlijk alleen wel wat duurder. Als je die andere nog niet gekocht hebt, is dit nog zeer de moeite waard om naar te informeren.

Krullo
20 december 2001, 18:02
Hoi, ik wou toch nog ff reageren. Ik heb de Rockbag van Warwick aangeschaft voor dit probleem. Dit is een soort bord waar je alle pedalen op vats kunt klitten, dus mbv klitteband, OP deze manier kun je wisselen van pedalen terwijl ze wel gewoon vast onder je voet liggen. Er zit dus ook een centrale voeding in, een fx loop (is dus erg makkelij k aansluiten) en een stevige tas opheen die je op je rug kunt dragen. Erg makkelijk apparaat, is waarschijnlijk alleen wel wat duurder. Als je die andere nog niet gekocht hebt, is dit nog zeer de moeite waard om naar te informeren.