PDA

View Full Version : Land of confusion (Disturbed)



Megadeth22
8 maart 2009, 00:58
http://www.youtube.com/watch?v=FHEMbU-SiIg

Pfoe, druk bezig vandaag :hippie:

weer geen solo :(

Rinze
8 maart 2009, 10:35
Wat dan eigenlijk weer een cover is van Genesis... die palmmutes kun je toch op gevoel doen, zo is het wel wat kaal...

Megadeth22
8 maart 2009, 11:20
Wat dan eigenlijk weer een cover is van Genesis... die palmmutes kun je toch op gevoel doen, zo is het wel wat kaal...
Heb ik geprobeerd, maar ik kan er echt niet achterkomen hoe ze die spelen. Heb gekeken naar andere filmpjes, verschillende tablatuur.. zelf proberen te luisteren maar ik weet het echt niet. :(

Rinze
8 maart 2009, 11:26
Ik zal er ook eens naar kijken, het is inderdaad een soort stotter die je in je vingers moet krijgen, lijkt me trouwens ook moeilijk te tabben. Ik neem aan dat je een probleem hebt met het ritme, of met de akkoorden?

Megadeth22
8 maart 2009, 15:42
Ik zal er ook eens naar kijken, het is inderdaad een soort stotter die je in je vingers moet krijgen, lijkt me trouwens ook moeilijk te tabben. Ik neem aan dat je een probleem hebt met het ritme, of met de akkoorden?
het ritme.

het is net niet duidelijk te horen op de plaat en op covers doet men het vaak ook gewoon een beetje op gevoel.

Mr Xen0
11 maart 2009, 16:26
Warner Music Group heeft je genaait..

Ik zou proberen het opnieuw te uploaden maar het rechten gedoe even toevoegen zodat hun 'copyright' er op staat..

Wordt zo ziek van WMG de laatste tijd op YUTUBA.