PDA

View Full Version : jammen de 8ste april?



collin hoeve
18 maart 2003, 07:17
Reeds hallo mensen,
ik ben erachter gekomen dat ik een jamsessie ga leiden (leiden/lijden?!) 8 april in het podiumcafe vd boer in Zoetermeer... het is een themaloze sessie en iedereen is welkom om langs te hoppen en zijn snaren te laten zingen ;P
ik zal zelf samen met koen herfst en een aantal mensen de spits vd avond afbijten en de rest is aan jullie

hopelijk tot dan

moretel
19 maart 2003, 10:51
Hoi Collin, ik kom zeker,

ik probeer ook met een ander projectje (jaren 70-80 rock) waarmee ik net bezig ben de anderen zover te krijgen om wat nummers te spelen.

Verder komt Rutger meestal maar andere forumleden heb ik nog niet gezien op de sessies

heren (dames ook welkom) forummers waar blijft u ?

Ik heb wat foto's van jullie optreden op de site gezet, zijn niet super gelukt maar wel sfeervol, als je de originele wil hebben hoor ik het wel.

moretel
19 maart 2003, 10:55
Speel je met Xenobia Collin ?
Als dat zo is zou ik het erg leuk vinden om een nummer met jullie mee te mogen spelen, maar dan wil ik me daar wel een beetje op voorbereiden.

collin hoeve
21 maart 2003, 08:36
nee ik ga niet met xenobia spelen, koen komt wel maar ewout moet helemaal uit wageningen komen en heeft een weekend ov, we hadden mazzel dat hij naar de boerderij kwam om gewoon op te treden ;P dus ik denk niet dat hij voor een jam helemaal hierheen komt.... ik ga gewoon wat blues en funk en pop dingen doen denk ik