PDA

View Full Version : Eventjes netjes voorstellen.



Ibanez sas32
7 maart 2009, 16:05
Nog een gitaarnewbie erbij...
Mijn naam is John, 36 jaar uit Veenendaal en sinds kort weer begonnen met gitaarspelen.
Heb het een jaar of 15 geleden ook al geprobeerd op een Ibanez EX350, maar omdat ik toen nog in the army was kwam er van oefenen weinig terecht. En ben er toen maar mee gestopt.

Sinds een tijdje begon ik toch wel weer zin te krijgen om gitaar te spelen en heb de ouwe EX350 van zolder gehaald, een setje snaren aangeschaft en een stemapparaatje.
Die fijne Floyd Rose was met geen mogelijkheid meer af te stellen (gok dat de rek uit de veren is na 15 jaar). En ik ben dus maar op zoek gegaan naar een andere gitaar, de EX350 is een mooi opknapprojectje.

Op Marktplaats stond een mooie blauw/paarse Ibanez SAS32 flamed maple, en dat was gelijk liefde op het eerste gezicht.
Vandaag een Vox VT15 aangeschaft en de eerste 2 lessen achter de rug.

Zal vandaag of morgen nog foto's plaatsen, heb al door dat dat hier wel gewaardeerd wordt.

Ibanez sas32
7 maart 2009, 20:21
Ik kan Maandag met de Vox gelijk terug, dat ding geeft alleen geluid als ik er een koptelefoon in prik.

2shane
8 maart 2009, 13:18
welkom ,
balen dat je nu weer terug moet met je VOX zijn over het algemeen best nette versterkers.

artnaz
8 maart 2009, 14:28
Welcome!

Hoop dat je nu meer succes met de Vox hebt. Die SAS32 zijn inderdaad prachtige gitaren! Deze heb jij toch?

http://srv7.louhi.net/peterguitar.com/gitarIba.jpg

:mmmm:

Ibanez sas32
8 maart 2009, 14:52
ja, dat is hem helemaal.

4ltern4tiv3
10 maart 2009, 17:20
Hey hey,

Welkom op het forum. Ben net zelf ook aangemeld en vrij newbie ook.
Zag dat je een SAS 32 hebt.
Ben zelf van plan die als 2e gitaar aan te schaffen.
Wat zijn jouw ervaringen ermee ?

Greetz,

4ltern4tiv3

Ibanez sas32
10 maart 2009, 18:32
Ik vind het best een fijne gitaar, maar heb (op de EX350 na) verder geen vergelijkingsmateriaal.
Enige wat me op valt is dat de snaren dichter op elkaar liggen dan bij de EX350 en het me regelmatig gebeurt dat ik bij een akkoord regelmatig een snaar raak wat niet moet.

AERONOOB
10 maart 2009, 19:12
Hallo,

Ik heb zojuist mijn eerste elektrische gitaar ooit in huis.
Hij moet allereerst gestemd gaan worden.

iemand die mij daarbij kan helpen via msn of iets dergelijks?


Groet,

Een Aerosmith fanatic!

artnaz
10 maart 2009, 21:18
Hallo,

Ik heb zojuist mijn eerste elektrische gitaar ooit in huis.
Hij moet allereerst gestemd gaan worden.

iemand die mij daarbij kan helpen via msn of iets dergelijks?


Groet,

Een Aerosmith fanatic!Welkom ook!

Maar in plaats van andermans topic te kapen, zou je een eigen topic moeten openen. Maar allereerst de zoekfunctie gebruiken, want je bent vast niet de eerste met die vraag! ;)

En anders kun je bij Google iets van "how to tune guitar" of iets dergelijk intypen, dan krijg je ook tientallen goede resultaten.

Ferraririk
13 maart 2009, 09:03
gezellig nog iemand uit veenendaal :P