PDA

View Full Version : Tremolo Pick los



Nemo
6 maart 2009, 23:35
Ja, ik heb dus een oude gitaar gekregen van mijn opa (een Fender Squier Stratocaster) om te oefenen. Maar er zit niet zo'n tremolo ding op (weet niet hoe je het noemt). Weet iemand waar ik die dingen los kan kopen? Ben het namelijk nog nooit tegengekomen

pasqual
6 maart 2009, 23:38
tremelo arm wellicht? jengel-zwengel etc....
verkrijgbaar bij o.a: www.guitarsupplies.nl of www.tonefactory.nl en google!

groeten pasqual.

Nemo
6 maart 2009, 23:48
Ja maar als ik daar "Tremolo Arm" invul bij zoeken, krijg ik allemaal knoppen voor op die tremolo arm....maar dan moet ik natuurlijk eerst het ding zelf hebben.

UNIMOG
7 maart 2009, 00:28
er zijn heel veel, voxhumana.nl misschien? guitar-parts.nl?

Eko
7 maart 2009, 01:07
Neem even de gitaar mee naar een wat grotere winkel. Er zijn een paar variaties in omloop, voor dat je het weet heb je een verkeerde.

budje
7 maart 2009, 08:18
Ja, ik heb dus een oude gitaar gekregen van mijn opa (een Fender Squier Stratocaster) om te oefenen. Maar er zit niet zo'n tremolo ding op (weet niet hoe je het noemt). Weet iemand waar ik die dingen los kan kopen? Ben het namelijk nog nooit tegengekomen

praktisch iedere muziekwinkel heeft ze wel, het is alleen niet zo'n enorme publiekstrekker, dus meestal liggen ze ergens in een lade. En het advies van gitaar meenemen is goed: Er zijn inderdaad veel verschillende soorten