PDA

View Full Version : broertje blij, ik lachen?



Mcgryphon
6 maart 2009, 00:16
Mijn broertje heeft een gitaar en versterker gekocht, hij is er heel blij mee, maar ik krijg meteen de neiging hem uit te lachen.. Hier een foto van zijn spul naast het mijne, mogen jullie oordelen of het terecht is ;)
http://img13.imageshack.us/img13/144/img1730.jpg
Rockson SG en Fame PL-10 :gitarist:
Dat van mij (ook niet super-top-notch e.d.): Epi SG G-400 en Vox AD15VT-XL:punk:

Spitfire
6 maart 2009, 00:19
'Neiging om uit te lachen'?

Iedereen moet toch ergens beginnen?

DjNoizzIQ
6 maart 2009, 00:20
vet, met een epiphone zou ik niemand uit gaan lachen (dat doe ik ook niet met mn epi les paul :)) maar die vox mag er zeker zijn hoor :ok: (ik heb zn grote broer :blast: heerlijk ding)

k zeg trouwens niet dat epi's slecht zijn hoor, maar ik ken dat andere merk niet, dus ik kan de klank niet vergelijken :P

heb je die van je broer al op je eigen versterker gehad?

greetz, lennert

Mcgryphon
6 maart 2009, 00:22
Ja, al geprobeerd. Maar zelfs met een epi is zijn gitaar eigenlijk om uit te lachen, al werd ik daarvoor bestraft toen ik eens op dat ding probeerde te spelen, haalde mijn middelvinger open aan de 14e fret :( :p
En die vox is inderdaad lekker, gaat ook meer dan hard genoeg om mee te kunnen met een drummer, is ook wel handig ;)
Saillant detail: mijn broertje begon meteen over Cliffs of Dover. Kan nog wel gaan tegenvallen dan :p

robzilla
6 maart 2009, 00:29
Mag ik jullie beide uitlachen? :D

Wat een onzin topic.. Post dan in Offtopic ofzo..

Mr.Bluesbreaker
6 maart 2009, 00:31
Nou oe-hoe, je hebt een Epi die ook net als je gitaar van je broertje een plastic topkam heeft.
Als je broertje je eruit speelt na anderhalf jaar op zijn gitaar, dan wordt het lachen:D

Mr Xen0
6 maart 2009, 00:32
Ik speel ook nog steeds op m'n Richwood..

Je moet toch ergens beginnen, om gelijk hele dure spullen te gaan kopen is ook weer zo stom. Dan ben je het eigenlijk nog niet helemaal waard om daarop te spelen..

Ik zit ook nog wel een half jaartje aan m'n Richwood denk ik, prima ding voor z'n prijs als ik het vergelijk met andere gitaren waar ik op gespeeld heb, en dan heb ik het over Fender Stratocasters / Telecasters, dus niet andere 'prut' merken volgens de meesten.. En een betere versterker moet eerst.

robzilla
6 maart 2009, 00:32
Nou oe-hoe, je hebt een Epi die ook net als je gitaar van je broertje een plastic topkam heeft.
Als je broertje je eruit speelt na anderhalf jaar op zijn gitaar, dan wordt het lachen:D

De headstock van zijn broertjes SG is ook nog eens beter qua vorm ;)

sjaak1990
6 maart 2009, 01:19
Ik lach jou toch ook niet uit, en veel andere GNers mij weer niet... Wat is het nut van een dergelijk topic? Iedereen moet idd ergens beginnen, en ik zou ook niet te hard gaan lachen met zulke spulletjes...

SGbanez
6 maart 2009, 01:33
Ja wat is hier de zin van? Woeh, jij hebt duurdere spullen dan je jongere broertje!!!:blast: Niet vervelend bedoeld ofzo, maar alsof een epi en een valvetronic iets zijn om ontzettend trots op te zijn... als ik mijn gear naast de jouwe zou zetten kon ik jou dus ook lachen ofzo... en dat terwijl jij misschien wel veel beter speelt dan ik:sssh:

Outrage
6 maart 2009, 01:33
Ik zie speelgoed, een boek van Dik Trom (rechts, in het bovenste vak dat je van doe boekenkast kan zien) en dat autotapijtje. Dat tapijtje hadden wij ook...

Muzieknono
6 maart 2009, 07:38
Uitlachen nee, maar het is wel leuk dat je broertje zowel een kleinere gitaar als een kleinere versterker heeft.
Onthoudt dat wie het laatst lacht ...
Mvgr. Dirk Jan :metal:

wiegersma
6 maart 2009, 08:28
Als jij zo'n geweldige grote broer bent met een grandioze kennis van gitaarzaken en een beurs vol geld, waarom ben je dan niet met je broertje meegegaan om een goede gitaar uit te laten zoeken?

kenx
6 maart 2009, 08:33
Ik vind dit een ontzetten zinloos topic. Iedereen moet ergens beginnen, en die van mij was een gitaar, gigbag, versterkertje, enz enz enz... voor 70 euro. En dat stelt véél minder voor, dan wat je broertje daar heeft. Dus laat die gast nou lekker doen man, moei je er niet mee...

grtz

Rinze
6 maart 2009, 08:44
Mwhuhahaha..





sorry :soinnocent:

Kim Wilson
6 maart 2009, 09:33
Leuk dat je je broertje hier zo te kakken zet met spul waar hij wél blij mee is! :ok:

fuchs
6 maart 2009, 09:40
Misschien heeft je broertje betere vingers, kan hij jou uitlachen...

tidalwave_sideburns
6 maart 2009, 09:40
Allemaal een tientje of zo lappen, dan kopen we voor dat broertje een mooie buizenbak en betalen we de reparatiekosten voor die valvetronix na hem volgezeken te hebben. Kan McGryphon in de tussentijd op die "fame" spelen, en kunnen wij er danig om lachen.

Jay75
6 maart 2009, 09:55
Allemaal een tientje of zo lappen, dan kopen we voor dat broertje een mooie buizenbak en betalen we de reparatiekosten voor die valvetronix na hem volgezeken te hebben. Kan McGryphon in de tussentijd op die "fame" spelen, en kunnen wij er danig om lachen.

Ik doe mee! hehehe, wat een jankzak die grote broer zeg, ik kan wel al mijn spullen op het net zetten en jou uit gaan lachen, maar ik heb goed leren spelen op een slechtere gitaar, en toen kocht ik een echte en toen speelde ik de meeste mensen die evenlang speelde er uit!
Pas maar op dus....

bert k
6 maart 2009, 10:14
Fijn, we hebben de topicstarter allemaal terecht uitgelachen. Nu gaat de boel op slot.