PDA

View Full Version : Fender Stratocaster Telecaster



W. Fargo
5 maart 2009, 10:38
Dag mensen,

Ik heb een vraag, maar zal eerst even het één en ander uitleggen.
Mijn schoonvader speelt al jaren in bandjes. De laatste tijd is dat wat minder en hij heeft nu zelf ook geen gitaar meer. Hij moest laatst invallen en moest daarom een gitaar lenen van een kennis. Hij liet vallen dat hij zelf toch ook wel weer heel graag een gitaar wil hebben. Hij vertelde een prachtig verhaal hoe hij als jonge gozer een Fender Stratocaster via via op de kop had getikt... maar deze was helaas al lang al weer weg...
Nou.. nu komt het... ik wil voor zijn verjaardag dus een Fender Stratocaster of Telecaster voor hem kopen. Ik zie op het net dat nieuwe Fenders zo rond de € 900,- beginnen? Waar hier in Nederland is er een muziekwinkel waar ik ze kan bekijken en waar zijn ze het meest redelijk qua prijs?

Alvast bedankt.

Groeten,

J.W.

Ibanez666
5 maart 2009, 10:42
Dag mensen,

Ik heb een vraag, maar zal eerst even het één en ander uitleggen.
Mijn schoonvader speelt al jaren in bandjes. De laatste tijd is dat wat minder en hij heeft nu zelf ook geen gitaar meer. Hij moest laatst invallen en moest daarom een gitaar lenen van een kennis. Hij liet vallen dat hij zelf toch ook wel weer heel graag een gitaar wil hebben. Hij vertelde een prachtig verhaal hoe hij als jonge gozer een Fender Stratocaster via via op de kop had getikt... maar deze was helaas al lang al weer weg...
Nou.. nu komt het... ik wil voor zijn verjaardag dus een Fender Stratocaster of Telecaster voor hem kopen. Ik zie op het net dat nieuwe Fenders zo rond de € 900,- beginnen? Waar hier in Nederland is er een muziekwinkel waar ik ze kan bekijken en waar zijn ze het meest redelijk qua prijs?

Alvast bedankt.

Groeten,

J.W.

google even op fender stratocaster en dan Nederlandse paginas. Dan komen er vanzelf winkels en prijzen tevoorschijn.

rocker_71
5 maart 2009, 10:47
Welkom allereerst :cheerup:

Wel een vet kado zeg!

W. Fargo
5 maart 2009, 11:07
Bedankt voor de pm, Olaf.

En ja he, tis wel een vet cadeau, of niet.... kan ik nog eens een potje breken bij m'n schoonpa... hehehehe

rudolf
5 maart 2009, 11:13
mijn schoondaddy moet van mij geen €900,- kado verwachten :seriousf:

beruk
5 maart 2009, 11:41
Die van mij speelt geen gitaar, gelukkig:cheerup:

olaftheholy
5 maart 2009, 16:31
mod-edit: en nu ga je over het randje. Jij krijgt ook forumvakantie.

fredv
7 maart 2009, 21:37
Kijk eens of je op marktplaats e.d. een japanner uit de jaren 90 tegekomt: hele goede kwaliteit (doen niet onder voor amerikanen), en voor ca. 400-500 euro te krijgen.

Succes!