PDA

View Full Version : Goedenavond



DjNoizzIQ
4 maart 2009, 23:11
Goedenavond allen,

Het is wellicht een beetje laat maar ik wil me toch even aanmelden en voorstellen hier :)

Ik lees sinds een maand of drie dit forum en heb besloten me maar eens aan te melden, aangezien ik ook een mening heb :cooler: (of het verstandig is om hier een mening te hebben weet ik nog zo net niet, komen we vanzelf achter :P)

Enniewee, ik ben dus Lennert, 21 jaar oud, speel sinds zes jaar gitaar (eerst twee jaar klassiek les, toen twee jaar electrisch, en nu vind ik dat ik het zelf wel kan..... een beetje).

Ik heb inmiddels een redelijke verzameling opgebouwd, zoals jullie kunnen zien in mijn sig. Maar nog ben ik niet tevreden! Ik ben van plan een eigen gitaar te gaan bouwen, mijn hendricson T-60 heb ik al een beetje verbouwd dus k weet een beetje hoe het er van binnen uitziet.

Maar goed, jullie horen van me in de andere topics!

Groeten, Lennert

Harry
5 maart 2009, 10:17
Welkom Lennert!




maarreh... DJ?

DjNoizzIQ
5 maart 2009, 11:11
hoi harry,

thnx for the welcome, dat dj komt omdat k met een vriend een aantal jaar een plaatselijk radioprogrammaatje heb gehad (soort van piratenzendertje in haarlemmermeer en omstreken ;))

t is een pseudoniem dat een beetje is blijven hangen denk

gr, lennert

Harry
5 maart 2009, 11:21
okee, dan is het goed. ;)

RoelTM
5 maart 2009, 11:22
Ok, dus je staat niet elke week in de disco om je 'zelf gemaakte' hardstyle 'muziek' te draaien?

Geaccepteerd, welkom. :D

DjNoizzIQ
5 maart 2009, 11:27
roelTM: gawd nee, iedere keer als vrienden me vertellen dat ze naar een hardcore-feest gaan, zit ik ze uit te leggen dat dat toch echt een kruising tussen metal en punk zou moeten zijn en niet vengaboys op lsd voor kaalkopjes :blast:

cheers!

2shane
5 maart 2009, 14:58
roelTM: gawd nee, iedere keer als vrienden me vertellen dat ze naar een hardcore-feest gaan, zit ik ze uit te leggen dat dat toch echt een kruising tussen metal en punk zou moeten zijn en niet vengaboys op lsd voor kaalkopjes :blast:

cheers!

welkom , haha dat komt me bekent voor