PDA

View Full Version : Man oh man, ik blijf zoeken!



Sinner1980
3 maart 2009, 23:09
Hey allemaal, ik speel al zo'n 7 jaar fanatiek gitaar en ja, dat gaat best goed allemaal (vind ik). Ik heb nog geen bandervaringen maar ik ben er gigantisch klaar voor en heb er ook echt zin in. Ik ben meer slag- als leadgitarist al priegel ik er wel een solo'tje uit als dat nodig is. Ik kom uit Velsen (omgeving Haarlem) en zoek dan ook mensen/band die niet te ver weg wonen. Ik hou van heel veel stijlen (van classic rock t/m heavy metal) zolang het allemaal maar rockt natuurlijk. Ik beschik ook over prima spullen en heb gewoon vervoer dus kom op...help me dat kamertje uit en dat podium op. Muziek is mijn nummer 1 hobby en lol en humor staan bij mij voorop in combinatie met goede muziek neerzetten natuurlijk:)

Dus als je denkt :hey, daar kunnen we wat mee! aarzel dan vooral niet en mail, PM, bel fax whatever. I'm ready!:rockon:

ANGC
16 december 2009, 19:18
Heu Sinner,

Ik ben zelf ook een gitarist, en ben nu bezig om een band op te zetten. Ik wil t al een tijdje maar t kwam er niet van. Ik heb al een drummer, ik heb alleen nog een bassist en een gitarist nodig. En later ook een zanger.

Ik begon met de gedachte om alleen mijn eigen muziek te maken, maar ik besefte al snel dat dat niet haalbaar is. Wel wil ik de stijl bepalen. Het zal iets tussen pop/rock en psychedelische stukken worden. Maar t moet af en toe zeker wel hard kunnen beuken, en een jazzachtig solo'tje hier en daar moet ook kunnen. Het is in ieder geval muziek die ik zelf niet in een vakje kan plaatsen.

Jouw rol zou dus solo en slag gitarist worden, we wisselen t elkaar af denk ik. En je bent zeker welkom met eigen werk, maar t moet wel in mijn straatje passen..

Ik schrijf alles op mijn akoestische gitaar, speel zelf nu 6 jaar denk ik. Ben begonnen met elektrisch en ben nu sinds een jaar akoestisch aan t spelen.