PDA

View Full Version : Help, Tribute by G&L stratocaster



smartiejunk
3 maart 2009, 13:04
Via de search kon ik helaas niet iets vinden als zijnde een topic waarin je kan vragen wat het e.e.a nog waard is. Vandaar mijn vraag hier.

Kan iemand mij vertellen wat een 2 jaar oude tribute (bij G&L) stratocaster, nog waard is? De gitaar heeft nieuw rond de €550 gekost, en zou graag willen weten wat een redelijk bedrag is voor deze strat.

Thanks Ronald

sjaak1990
3 maart 2009, 13:08
Ebay is vaak een handige indicatie, het hangt natuurlijk ook van de staat van de gitaar af. Ik vind de helft van de nieuwprijs vaak een nette prijs, 10-20% meer kan ook als de gitaar netjes is. Dit is dan wat ik een gitaar waard vind, de marktwaarde hangt natuurlijk van de vraag af, kan je op marktplaats vaak wel een beetje zien aan wat er geboden is.

smartiejunk
3 maart 2009, 13:18
Dank u!

heb nog niet op ebay gekeken, al wel op marktplaats maar helaas niks gevonden. Wordt volgens mij niet veel verkocht, triburte van G&L, maar is verder een mooi en erg fijn bespeelbare strat, dus qua staat is ie netjes, wel een mee op podium geweest maar erg weinig gebruikssporen.

Ronald

zeppo
3 maart 2009, 13:55
Op Ebay kijken is inderdaad handig. Let wel op: je moet dan als geregistreerde gebruiker kijken, dan kun je ook zoeken in de 'completed listings' d.w.z. veilingen die afgelopen zijn. Je krijgt dan te zien waarvoor de gitaren daadwerkelijk zijn verkocht.

smartiejunk
3 maart 2009, 20:24
@ zeppo; thanks voor de tip!

rocker_71
4 maart 2009, 12:05
Leuke Stratjes! :mmmm:

smartiejunk
4 maart 2009, 12:17
Leuke Stratjes! :mmmm:


Jep, enig idee qua prijs second hand??? :crazyhappy:

Cheers