PDA

View Full Version : Ik zie iets niet



RobertoL
1 maart 2009, 18:52
Als ik op een pagina kom en ik open hem hier, dan zie ik berichten(vrij simpel). Maar als ik die pagina refresh/opnieuw laad, dan zie ik soms andere dingen erbij, zonder dat onder een bericht staat dat hij aangepast is. Dit heb ik al bij een stuk of 5 berichten gehad. Hebben jullie dit ook?

Of zijn dit weer van die grappen?

Edit: nou is weer bij een bericht de tijd veranderd en een quote erbijgekomen, en weer niet zo'n edit-balkje onder de post.

RoelTM
1 maart 2009, 19:28
Als ik op een pagina kom en ik open hem hier, dan zie ik berichten(vrij simpel). Maar als ik die pagina refresh/opnieuw laad, dan zie ik soms andere dingen erbij, zonder dat onder een bericht staat dat hij aangepast is. Dit heb ik al bij een stuk of 5 berichten gehad. Hebben jullie dit ook?

Of zijn dit weer van die grappen?

Edit: nou is weer bij een bericht de tijd veranderd en een quote erbijgekomen, en weer niet zo'n edit-balkje onder de post.
Volgens mij komt er geen edit-balkje als je in diezelfde minuut (of 2 erna ofzo) nog edit.
Weet ik niet zeker, maar als ik snel nog iets verander komt er meestal geen edit-balk.

bass blom
1 maart 2009, 19:29
als je binnen een bepaalde tijd een edit doet komt het er niet bij.
en er moet natuurlijk niet iemand gereageerd hebben..

Mitch
1 maart 2009, 21:56
Dat komt door een tijdslimiet. Iets van binnen de vijf minuten, alles wat je daarna nog aanpast wordt 'verklikt' door een mededeling dat de post is aangepast. Als moderators iets aanpassen wordt dat niet met een onderschrift weergegeven, maar die maken het meestal wel in de tekst duidelijk, zoals bijvoorbeeld mod-edit of zo.