PDA

View Full Version : Bassist gezocht voor Rock 'n Roll band (omg. Breda)



Rocketman
1 maart 2009, 12:58
Rock 'n roll/rockabilly band, omgeving Breda zoekt een bassist(e) om lekker te kunnen rock 'n rollen :blast:. Het doel is 1x/week spelen. Liefst optreden, maar als er geen optredens zijn; repeteren (op dit moment repeteren wij wekelijks op zaterdagen in Breda of Oosterhout).

Een contrabassist zou leuk zijn, maar wij kunnen ook prima uit de voeten met electrische bas.

Momenteel hebben wij in ons repertoire een 40 a 50 tal nummers van o.a. de volgende artiesten/bands:
Eddy Cochrane
Johnny Cash
Jack Scott
Carl Perkins
Polecats
Elvis Presley
Robert Gordon
Straycats
Gene Vincent
Enz.
Maar ook moderner werk zoals Hillbilly Hellcats, Reverend Horton Heat

Wij zoeken nadrukkelijk iemand uit de omgeving (Tilburg/Breda/Roosendaal) en zijn tussen de 35 en de 45 jaar oud.

Megadeth22
1 maart 2009, 15:29
Misschien kun je wat rondvragen in de Loads.. ik ben daar nu 1 keer geweest en het is een soort van oude loods die van binnen is omgebouwd naar verscheidene kamers waar les wordt gegeven en waar gerepeteerd wordt. Hoorde van mijn toekomstige bas gitaar leraar dat je daar ook jam-middagen hebt, kun je zo bassisten vinden! :ok:

Rocketman
2 maart 2009, 18:22
Bedankt ik heb eens op het internet gekeken maar dat Loads lijkt meer gericht te zijn op hiphop en breakdance enzo. Wij zijn meer ouwe rockers zeg maar.:B

Megadeth22
2 maart 2009, 18:27
Bedankt ik heb eens op het internet gekeken maar dat Loads lijkt meer gericht te zijn op hiphop en breakdance enzo. Wij zijn meer ouwe rockers zeg maar.:B
..Dat heb je daar ook :seriousf:
Maar er spelen ook vaak bandjes. Nouja misschien als laatste alternatief ofzo.
Zelf speel ik bas en woon in Breda, mja.. 15 wat bass versterker en keen geen van die bands :( (niet te spreken over de leeftijd...)

Rocketman
7 maart 2009, 20:16
En we hebben weer iemand gevonden. :cheerup:

Megadeth22
8 maart 2009, 00:23
Nice! Nu maar een keer in de Mezz spelen dan!