PDA

View Full Version : Wie zijn de echt goede reparateurs?



martelino
27 februari 2009, 15:44
Ik heb dan eindelijk een '71 Martin D-35 kunnen kopen. Er zijn een paar reparaties nodig: nieuwe pickguard (is een beetje omgekruld), en de hals-binding laat een beetje los. Eventueel refretten, in overleg met de repairman. Ik wil de gitaar natuurlijk zo oorspronkelijk mogelijk houden.
Wat zijn reparateurs die ik dit kan toevertrouwen?
Rond Amsterdam-Utrecht, maar voor een echte goeie is omrijden zeker geen bezwaar.

Pais
27 februari 2009, 16:25
Jan Verweije in Zaandam heb ik hele goede ervaringen mee. Echt een vakman en zet goede koffie.

GetnFunky
27 februari 2009, 18:24
heel stuk omrijden: Don Hofstee in groningen, superaardige kerel die zijn werk als vakman en met plezier doet. Wil je een superlage en goede afstelling moet je bij hem wezen.. :)

--=HANS=--
27 februari 2009, 18:59
Goede luthier: Chris Teerlink van Luthiers gitaren uit Den Bosch. Is geloof ik ook een officieel repaircenter van Martin. Zet overigens ook goede koffie ;)
Heeft voor mij indertijd die oude Kalamazoo weer aan de gang gekregen en een keer een Lowden met een bol bovenblad weer in shape gekregen.

-Yves-
28 februari 2009, 08:15
Hugo Valcke in Waarmaarde (Kortrijk B).
Hij is de officiële hersteller voor Martin.
http://www.hugovalcke.be/

Ik spreek uit eigen ervaring, het is een perfectionist.

Succes!

freddy
28 februari 2009, 13:26
Voor de Belgen op het forum en voor diegenen die niet te ver van Belgie afwonen Marc Terreur, www.marcusguitars.be zeer fijne vakman.

449
6 maart 2009, 13:00
Hans Pluut in Amsterdam.
Zeer goede ervaringen mee. Heb o.a. GB10 laten refretten, zag er uit als nieuw, goed afgesteld en goed bespeelbaar.

LaurentB
6 maart 2009, 16:15
Voor de Belgen op het forum en voor diegenen die niet te ver van Belgie afwonen Marc Terreur, www.marcusguitars.be zeer fijne vakman.

Marc Terreur??? En is die nog niet opgepakt door de Belgische geheime dienst?

ton36
6 maart 2009, 16:32
ik laat mijn gitaren altijd doen door peter van Gitaarwerk te spanga, vlak bij wolvega..............een vakman pur sang

duckman
6 maart 2009, 16:32
Jan Willem Eleveld, zit in Vianen.
Doet al mijn gitaren en ben erg tevreden over hem.

PM me maar als je zijn info wil hebben...

Otje
6 maart 2009, 19:21
Nils Krook in Amsterdam.

Guitar GoD
6 maart 2009, 21:14
ad van kuijk in breda, weet alles af van de gitaar, maakt ze, repareerd ze, en totdat het helemaal perfect is. www.advankuijk.nl