PDA

View Full Version : Triaxis versies?



VanMeekeren
26 februari 2009, 18:23
Hallo,

korte vraag; kort antwoord (hopelijk)

Wat is het verschil tussen de verschillende versies/upgrades voor een Triaxis?
* 1.0
* 2.0 Mod
* Phat Mod

-- Heb ik de meest gebruikten/aanwezigen gehad? Of zijn er nog meer? En wat is het voordeel? Welke klinkt beter/het best

Groeten!
Van Meekeren

AART
27 februari 2009, 00:23
Recto board is ook nog een toevoeging die je kan hebben met als toevoeging een rectifier sound. Hebben de meeste versies niet volgens mij.

Maar van de Triaxis en haar versies heb ik voor de rest geen kaas gegeten. Daarvoor moet je bij Nocki zijn.

tnijland
27 februari 2009, 21:29
Ik heb een Triaxis 2.0 preamp met rectifier board. Deze sound is heel laag en zwaar en is perfect voor Metallica-achtige slag sounds en ondersteunt het totale band geluid zeer goed. Zou het rectifier-board dus absoluut niet willen missen omdat het daardoor ook echt een goede aanvulling is. De Triaxis is gewoon de meest bruikbare van al mijn preamps en alhoewel de CAE3+ SE en de GT Trio op hun typische manier meer karakter hebben, wint de Triaxis het eigenlijk in een prijs/kwaliteit verhouding, qua veelzijdigheid en toch ook wel de, zeer tweakbare, buizen sound (from Fender to Marshall). Voor optredens en oefensessie is dit absoluut mijn voorkeur.

Elders op dit forum heb ik wel een keertje een review gegeven van mijn Triaxis.

VanMeekeren
28 februari 2009, 10:48
... de, zeer tweakbare, buizen sound (from Fender to Marshall).

Klinkt goed, maar volgens mij gaat een Triaxis wel een stukje verder dan Marshall. ;)


Elders op dit forum heb ik wel een keertje een review gegeven van mijn Triaxis.

OK, dan zal ik die eens even ergens opzoeken.

PS: Heeft iemand een idee wat een 2.0 Triaxis ongeveer mag kosten?

Van Meekeren

tnijland
1 maart 2009, 19:53
Ik denk zo rond de 1100-1250 Euro.