PDA

View Full Version : Nieuw Hier



Steffanovic
26 februari 2009, 15:48
Hey allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.
Ik ben Steffan Greven, kom uit Hoorn en ben sinds kort begonnen met gitaarspelen. Ik heb helaas geen werk maar als alles goed gaat begin ik in augustus bij de marine aan de opleiding tot officier zeedienst.

Op dit moment heb ik alleen nog een Tanglewood akoestische gitaar maar ben aan het kijken voor een elektrische.
Tot nu toe ben ik helemaal gek van de Ibanez RG370DXL.

Aan het type kun je waarschijnlijk al zien dat ik linkshandig speel:p Ik weet dat er nogal een discussie is wat nou beter speelt voor een linkshandige maar ik heb het rechtshandig geprobeerd en dat ging totaal niet.

Naast gitaarspelen houd ik me nog bezig met de terraruimhobby. Heb verschillende dieren gehad (baardagamen, dwerggekko, rattenslangen en een vogelspin) maar op dit moment heb ik helaas geen dieren, dankzij mijn huisbaas.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Harry
27 februari 2009, 09:32
hoi Steffan, welkom!!

JeroenSchaaf
27 februari 2009, 09:34
Heey Steffan!

Welkom hiero!

rocker_71
27 februari 2009, 10:31
www.el.come! :cheerup:

roy-snip
27 februari 2009, 10:38
welkom hier!!!

olaftheholy
27 februari 2009, 11:28
Welkom Steffan op het forum!

EN NOU BERICHTEN POSTEN EN VLUG EEN BEETJE SMERIGE WORM!!!(om alvast aan het gebler bij de marine te wennen)

artnaz
27 februari 2009, 11:47
EN NOU BERICHTEN POSTEN EN VLUG EEN BEETJE SMERIGE WORM!!!(om alvast aan het gebler bij de marine te wennen) :seriousf::seriousf::seriousf:

Maar ook namens mij welcome! ;)

B0UDEWIJN
27 februari 2009, 12:49
Terrariumhobby? Wat een vreemde mensen zitten er op dit forum...;)

Welkom!

hole
27 februari 2009, 22:16
Halleee!

Welkom op het forum!

Heb je ook al een amp op het oog?

Steffanovic
27 februari 2009, 23:10
bedankt voor de reacties.

Ik heb nog geen amp op het oog. De dealer (Mupo in Hoorn) heeft me wel een roland aangeraden (type weet ik niet, kost rond de 150 euro) maar wil eerst het type gitaar weten voor ik daar een versterker bij zoek.