PDA

View Full Version : OBITUARY, Amon Amarth, Legion of the Damned en Keep of blabla



Tho
26 februari 2009, 02:37
Ja Amon Amarth is het hoofdprogramma, vette band! Maar ik ben gewoon zo blij dat ik Obituary weer ga zien :D

Wie gaan er nog meer naar Haarlem 5 maart?

Rinze
26 februari 2009, 09:07
Komen die kut-Vikingen alleen in die uithoeken bij jullie in de buurt of gaan ze ook nog fatsoenlijk naar het Hoge Noorden? Nee dus, alleen in Enschede. Zo'n band hoort in Warffum.:sneaky:

Madcow
26 februari 2009, 11:01
fapfapfap op de lineup. :crazyhappy: Ik heb helaas geen geld:(

Tho
26 februari 2009, 15:16
Komen die kut-Vikingen alleen in die uithoeken bij jullie in de buurt of gaan ze ook nog fatsoenlijk naar het Hoge Noorden? Nee dus, alleen in Enschede. Zo'n band hoort in Warffum.:sneaky:

Ze eindigen de tour in de Atak in Enschede ;)

TimmU
26 februari 2009, 16:23
Nou,ik vind het te duur.Mijn zuurverdiende geld gaat niet naar amon amarth.

Tho,pilsje pakken aferwards?

Tho
26 februari 2009, 16:25
Nou,ik vind het te duur.Mijn zuurverdiende geld gaat niet naar amon amarth.

Tho,pilsje pakken aferwards?

Aah kom op man! Obituary? Legion Of the Damned is ook best gaaf, en Keep Of JeMoeder is live vreselijk goed!

Ik ga met Roy, die kleine kale die ook bij PPSR was toen, maar het lijkt me een goed idee om afterwards een pilsje te doen als hij daar ook zin in heeft!

hoofd
26 februari 2009, 20:59
Ha, ik neem aan dat dat de befaamde 5 maart is waar je de hele dag al over schreeuwt? Helaas, daar ga ik echt niet bij zijn.. Verschillende redenen, een daarvan is dat ik juist Obituary en Amon Amarth altijd al een van de slechtste metalbands ooit heb gevonden, 5 maart in patronaat klinkt in mijn oren dan ook als een avond in focking hell.. :D


5 april ben ik misschien wel in Patronaat, dan speelt Venetian Snares..

Tho
26 februari 2009, 21:01
een daarvan is dat ik juist Obituary en Amon Amarth altijd al een van de slechtste metalbands ooit heb gevonden

Yasser, ik wil je nooit meer zien.






Ga jij maar lekker naar je gay-noise Venetian FAG avondje












neuken?:mmmm:

hoofd
26 februari 2009, 21:05
Kom op man, die zanger van Obituary, dat is echt niet serieus te nemen.. Baggermuziek en dan zo'n ongelofelijk belachelijke zanger, de eerste keer dat ik het hoorde zeek ik bijna in m'n broek van het lachen!!

Tho
26 februari 2009, 21:05
Kom op man, die zanger van Obituary, dat is echt niet serieus te nemen.. Baggermuziek en dan zo'n ongelofelijk belachelijke zanger, de eerste keer dat ik het hoorde zeek ik bijna in m'n broek van het lachen!!

gast.. je meent het nog ook.. John Tardy is een deathmetalpionier man.. Een regelrechte held.

hoofd
26 februari 2009, 21:10
Ja, dat was 't, hij kreeg meteen accuut de bijnaam John reTardy, het mongoloïde neefje van cousin It.. :seriousf:

Ik begin weer te gniffelen als ik eraan denk.. Toch ff kijken of ik ergens Slowly We Rot kan vinden, dat nummer spande echt de kroon!

Tho
26 februari 2009, 21:12
gast, nu moet je ophouden hoor.

Slowly We Rot is een regelrecht Heiligdom.


kijk dan! http://www.youtube.com/watch?v=-olUKO_lRII&feature=PlayList&p=026BED2B495FD0B9&playnext=1&index=51

hoofd
26 februari 2009, 21:21
Sorry man, maar na 15 seconden lig ik alweer in een lachstuip! :seriousf:
Dat soort dingen moet je in het grappige filmpjes topic posten!

Tho
26 februari 2009, 21:26
je stelt me serieus teleur..

HUESSEN
26 februari 2009, 21:29
bij 0:34 krijgt die catweazle "zanger"de mic standaard tegen zijn hersens hahaha

Tho
26 februari 2009, 21:30
bij 0:34 krijgt die catweazle "zanger"de mic standaard tegen zijn hersens hahaha

Haha dat lijkt wel zo ja, maar die gozer heeft al 20 jaar ervaring met microfoonstandaards als een soort trol over het podium te slepen, dus het zal wel mee vallen ;) En zanger tussen aanhalingstekens? Probeer jij het maar eens

Rinze
26 februari 2009, 22:17
Dus dit is het eind van de romance tussen Tho en Yasser.... kan niet ontdekken wat er mis is met het filmpje trouwens, niks mis mee. Mafkees.:blast:

Tho
26 februari 2009, 23:15
Dus dit is het eind van de romance tussen Tho en Yasser.... kan niet ontdekken wat er mis is met het filmpje trouwens, niks mis mee. Mafkees.:blast:

Nee ik kan er niks aan doen, maar ik blijf van de klootzak houden :lovelove:

hoofd
26 februari 2009, 23:19
Nee ik kan er niks aan doen, maar ik blijf van de klootzak houden :lovelove:

Oh Thomas, vaak verlang ik naar uw stevige armen, uw gulle lach en uw tedere bips, echter nooit heb ik u zo begeerd als nu! Komt tot mij als een gelovige tot het gebed en nagel mij aan uw kruis!

HUESSEN
27 februari 2009, 00:04
Dus dit is het eind van de romance tussen Tho en Yasser.... kan niet ontdekken wat er mis is met het filmpje trouwens, niks mis mee. Mafkees.:blast:

Je hebt gelijk lamzak, het was bij 0:35

Trocar
27 februari 2009, 00:17
Je hebt gelijk lamzak, het was bij 0:35

Het lijkt er sterk op dat hij zelf met zijn voet deze beweging geïnitieerd heeft met de bedoeling de stalen staander naar zich toe te halen en soepeltjes op te vangen in zijn geoefende linker hand, om daarna vakkundig de spreekbuis te plaatsen in de daarvoor bestemde houder. Hiervoor dient hij zijn tronie naar voren te bewegen richting de bovenste punt van de staander, teneinde de spreekbuis te kunnen plaatsen, waardoor het er slechts op lijkt dat hij hem in z'n oog krijgt. Of zo. :chicken:

Maar ik zie geen data in dit topic, althans niet echt duidelijk, misschien wel handig:

5 Maart Patronaat Haarlem
29 Maart Atak Enschede
en
8 Maart Hof ter Loo in Antwerpen

Tho
27 februari 2009, 03:26
heb m'n openingspost aangepast! 5 maart ga ik dus naar de Patronaat

gerrekat
27 februari 2009, 12:01
hmmwel vet, Haarlem? misschien kom ik wel. Obituary is vet, de rest boeit me niet zo.

Tho
27 februari 2009, 15:24
hmmwel vet, Haarlem? misschien kom ik wel. Obituary is vet, de rest boeit me niet zo.

mocht je nou komen, PM je nummer even, doen we eindelijk 's een biertje ;)

Tho
5 maart 2009, 11:57
nog iemand die gaat vanavond?

F*R*E*A*K
5 maart 2009, 12:14
Ik baal echt dat ik elders verpichtingen heb.
Obituary en Legion of the Damned missen doet echt pijn.
:mad:

gerrekat
5 maart 2009, 16:14
mocht je nou komen, PM je nummer even, doen we eindelijk 's een biertje ;)

Zou wel eens tijd worden eigenlijk, maar helaas ik vind € 34 voor Obituary wat aan de gekke kant. De overige bands interesseren me geen reethaar namelijk. jammer had Obituary graag nog eens gezien zeker daar haarlem voor mij nog geen 25 minuten gassen is.

Tho
5 maart 2009, 16:24
Zou wel eens tijd worden eigenlijk, maar helaas ik vind € 34 voor Obituary wat aan de gekke kant. De overige bands interesseren me geen reethaar namelijk. jammer had Obituary graag nog eens gezien zeker daar haarlem voor mij nog geen 25 minuten gassen is.

Nou, je was m'n laatste optie :D Mocht je je bedenken, ik heb je een mailtje gestuurd met m'n nummer er in.





Dan ga ik maar alleen.. :makeup:

Tho
6 maart 2009, 01:53
En jawel! Ik kwam 2 bekenden tegen waar ik de avond mee heb doorgebracht.
Obituary was geweldig als altijd (en kunnen hun partijen na 17 jaar nog steeds niet spelen:D), Legion Of The Damned was een eentonige, maar aangename verassing (heerlijke no-nonsence duistere thrash), en Amon Amarth heeft een stage performance van hier tot tokyo!!
Keep Of Kalessin was net zoals op Metalfest niet boeiend, het verschil met deze avond met metalfest was dat het geluid bij hun klote was waardoor ze echt niet overkwamen...



Jullie hebben wat gemist stelletje wankers.

Strangegun
6 maart 2009, 07:37
Legion of the damned de band waar ons kleine dorp helden trots op mag zijn :hippie: