PDA

View Full Version : Extra gitarist gezocht voor Iron Maiden tribute (Zaanstreek)



Franky
25 februari 2009, 16:03
Hey,

We zijn een beginnende Iron Maiden tribute band (allemaal wel ervaren muzikanten) en zijn bezig het repertoire op te bouwen. De tweede gitarist kan echter niet deelnemen aan dit project en zoals jullie weten is de gitaarharmonie bij Maiden wel erg belangrijk.

Geinteresseerd? Laat het weten. Het plan is om om de week op maandag te oefenen (Bij Maiden moet je veel van het oefenwerk in je eentje doen) en het repertoire op te bouwen en zo in Augustus de eerste gig te spelen. The Trooper en Powerslave zijn de auditie nummers.

FNaRK
26 februari 2009, 19:33
Zaanstreek :???:


:( da's vast meer dan 45 minuten rijden vanuit Delft

Madcow
26 februari 2009, 20:06
Dude, gebruik je digitech, dan ben je er binnen 5 minuten.

Franky
27 februari 2009, 11:12
Zaanstreek :???:


:( da's vast meer dan 45 minuten rijden vanuit Delft

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Volgens de ANWB :

Snelste route over 75,6 km
in ongeveer 50 minuten

FNaRK
27 februari 2009, 11:34
da's jammer, is me echt te ver, zeker op een maandag(avond)

succes met de zoektocht :blast:

Bram+
27 februari 2009, 11:40
Een tributeband, dat is dus met periodecorrecte kleding e.d.? (Dat vraag ik niet om grappig te zijn)

Franky
27 februari 2009, 12:35
Een tributeband, dat is dus met periodecorrecte kleding e.d.? (Dat vraag ik niet om grappig te zijn)

We willen wel een klein beetje de show benaderen met wat props, maar om in spandex en leer te lopen gaat misschien wat ver. Daar zijn we nog niet echt over uit. Zelf heb ik daar geen problemen mee, maar de heren zelf staan nu ook gewoon in een shirt op het podium. Tribute band is misschien een misnomen aangezien Maiden zelf nog erg actief zijn, het is eerst en vooral een project om hun muziek te spelen.

Ibanez666
27 februari 2009, 19:32
grappig, ben zelf ook kort geleden benaderd door een andere IM tribute band en ga daar in principe ook mee aan de slag, in ieder geval heel veel succes met je band!

Franky
2 maart 2009, 00:01
Dank je. Hoop dat we nog iemand vinden. Laat me even weten hoe dat van jullie loopt, misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen :)

jurgen1
24 oktober 2009, 20:56
Hoi Frank

Ben Jurgen Bakker, woonachtig in zaandam.
Zoek je nog een gitarist?
Hou zelf ook van iron maiden en speel aardig gitaar (voldoende om de nrs+solo,s te spelen)

Ik hoor het wel

Jurgen

bass-man-kevin
31 oktober 2009, 12:49
dat is jammer ben basgitarist die veel maiden speelt.:(