PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar



(>',')>
24 februari 2009, 23:39
Na mijn squier classic vibe en fender mim (alle twee verkocht :p)toch maar weer een strat gekocht. Ik wou eigenlijk een les paul voor een wat betere distortion maar toen kwam ik deze tegen en was ik verkocht! Volgens mij heb ik er ook wel geluk mee gehad, ik mocht hem meenemen voor 375.

Het is een partocaster:
all parts 2 tone sunburst hardtail body
mighty mite neck
sperzel locking tuners
emg-sa set
emg-spc en emg-exg
pushpull om bridge+neck te krijgen

Ik weet dat er veel anti emg mensen zijn maar ik was totaal niet opzoek naar een authentieke strattoon ik zocht meer een veelzijdige gitaar omdat mijn muzieksmaak heel erg breed is. :rockon:

http://img22.imageshack.us/img22/8861/strat06vu7.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/240/strat01wh9.jpg

http://img15.imageshack.us/img15/8169/strat02tr0.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/68/strat03bk2.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/595/strat04xq5.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/8775/strat05zw3.jpg

blademan
24 februari 2009, 23:49
best een mooi gitaartje! veel plezier ermee!

Luke-wannabe
24 februari 2009, 23:51
Erg mooi gitaartje!

Tho
24 februari 2009, 23:53
zo! wat een schoonheid! Veel plezier er mee

Chocola
24 februari 2009, 23:55
Omg als ik die had gevonden had ik hem ook genomen :p. Ziet er leuk uit! en die SA's klinken lekker :), ongeacht wat al die anti-EMG mensjes hier zeggen :p.

sjaak1990
24 februari 2009, 23:57
Leuke kleurencombi jammer van het plastiek uiterlijk van die emg's erbij.

(>',')>
24 februari 2009, 23:58
Ik ben er ook heel erg blij mee! Ik vind hem clean erg mooi en kan er ook een flinke scheur uithalen zonder dood te gaan van de single coil geluid zoals eerst haha.

Zijn die emg kapjes trouwens te vervangen? Ik vind hem zo ook wel mooi maar ik wil de pickguard knopjes graag wit maken ala john mayer heb nog wat van die knoppen hier liggen. Maar nu eerst spelen! :rockon:

Tho
25 februari 2009, 00:06
Ik ben er ook heel erg blij mee! Ik vind hem clean erg mooi en kan er ook een flinke scheur uithalen zonder dood te gaan van de single coil geluid zoals eerst haha.

Zijn die emg kapjes trouwens te vervangen? Ik vind hem zo ook wel mooi maar ik wil de pickguard knopjes graag wit maken ala john mayer heb nog wat van die knoppen hier liggen. Maar nu eerst spelen! :rockon:

Ik weet wel dat er witte EMG's zijn, maar ik ben bang dat je die kapjes niet los kan krijgen. Misschien Ebay even afstruinen?

JeroenSchaaf
25 februari 2009, 00:09
Stond al een tijdje te koop! gaaf ding man! gefeliciteerd!

(>',')>
25 februari 2009, 00:09
Ik weet wel dat er witte EMG's zijn, maar ik ben bang dat je die kapjes niet los kan krijgen. Misschien Ebay even afstruinen?

Na even wat googlen vind ik dit:
"EMG isnt going to sell empty pickup covers for the same reason gibson and fender dont sell headstock labels. They dont want people taking a cheap pickup and making it into an EMG. And the EMGs are epoxy filled so getting the covers off is pretty much impossible."

Dus dat wordt het niet haha

Chocola
25 februari 2009, 00:44
Nee dat kon ik je ook nog wel vertellen :P. Je kunt het wel een andere kleur geven met een klein kapje eromheen (mits je body dat toelaat) maar dan zie je niets terug van de EMG en die zien er echt niet uit XD. Zijn die zelfde dingen waar gaatjes inzitten, maar dan zonder gaatjes.

(>',')>
25 februari 2009, 00:48
Nee dat kon ik je ook nog wel vertellen :P. Je kunt het wel een andere kleur geven met een klein kapje eromheen (mits je body dat toelaat) maar dan zie je niets terug van de EMG en die zien er echt niet uit XD. Zijn die zelfde dingen waar gaatjes inzitten, maar dan zonder gaatjes.

Haha nee dat ga ik al helemaal niet doen. :p Ik laat het lekker zo zitten ik vind het eigenlijk wel wat hebben. :D

Chocola
25 februari 2009, 01:08
Zou inderdaad raping van je gitaar zijn :P. Serieus, ik zeg het nog maar een keer... hij is echt vet mooi :O, goede kleurencombo en goede pickguard erbij enzo :O vet leuk ding :D. Waar vind je die leuke dingen? :/

Shaggy
25 februari 2009, 10:09
Lekkere plank hoor. Verkoopt mighty mite de nek incl fender logo?

Hendriks
25 februari 2009, 10:20
Lekkere plank hoor. Verkoopt mighty mite de nek incl fender logo?

Ik vind het ook een leuke gitaar , maar waarom moet er nou een F logo op ?
Heb al vele partocasters gezien en twijfel ook geen moment aan de kwaliteit, maar als er een decal opzit laat ik ze staan , ik weet ook niet wat het is.

(>',')>
25 februari 2009, 18:19
Het logo zat er al op, onder de lak. Om hem nou te schuren om het logo te verwijderen vind ik een beetje onzinnig. :p

RobertoL
26 februari 2009, 16:10
Mooie gitaar. Deze kleuren zie je niet vaak. Mooie burst ook!

olaftheholy
26 februari 2009, 16:25
375,- da's echt geen geld, zo lust ik er ook wel een!!!

Riky
26 februari 2009, 16:41
gave kleur!

Dweezman
26 februari 2009, 16:44
beauty! Ziet er gevaarlijk uit!

(>',')>
26 februari 2009, 21:02
Gisteren de hele avond van rock tot metal gespeeld en dat gaat zeker goed! Dat lukte me niet zo goed met mn oude stratjes. Er zitten alleen 0.12 snaren op en ik ben 0.09 gewend dus dat is wel even flink wennen. Maar de tone die je eruit krijgt is een stuk voller dus ik ga het me denk ik maar aanleren om met deze dikte te spelen. :p

pannekoek
26 februari 2009, 21:08
wat een focking vette strat! zowat mijn droomstrat. ik ben nogal anti emg maar emg sa's vind ik wel erg vet

(>',')>
26 februari 2009, 22:13
wat een focking vette strat! zowat mijn droomstrat. ik ben nogal anti emg maar emg sa's vind ik wel erg vet

Ik moet toegeven dat ik de emg-81 ook niet al te geweldig vind, de 85 gaat nog wel. Maar deze pickups zijn echt heerlijk, clean klinken ze ook zeer goed!

levi
27 februari 2009, 00:15
Gisteren de hele avond van rock tot metal gespeeld en dat gaat zeker goed! Dat lukte me niet zo goed met mn oude stratjes. Er zitten alleen 0.12 snaren op en ik ben 0.09 gewend dus dat is wel even flink wennen. Maar de tone die je eruit krijgt is een stuk voller dus ik ga het me denk ik maar aanleren om met deze dikte te spelen. :p

Ik speel zelf op 0.10 dat zit er weer net tussen in, speel gemaakt en toch de warmte en volheid van het geluid kan je ook een stuk makelijker mee benden.

(>',')>
27 februari 2009, 12:07
Ik speel zelf op 0.10 dat zit er weer net tussen in, speel gemaakt en toch de warmte en volheid van het geluid kan je ook een stuk makelijker mee benden.

Ik probeer het nog even met 0.12, benden is idd lastig maar wel te doen. Als ik er nu 0.10 op gooi dan moet ik hem wss ook afstellen en daar ben ik niet de beste in.. Hij is nu perfect laag afgesteld.

olaftheholy
27 februari 2009, 12:26
Gisteren de hele avond van rock tot metal gespeeld en dat gaat zeker goed! Dat lukte me niet zo goed met mn oude stratjes. Er zitten alleen 0.12 snaren op en ik ben 0.09 gewend dus dat is wel even flink wennen. Maar de tone die je eruit krijgt is een stuk voller dus ik ga het me denk ik maar aanleren om met deze dikte te spelen. :p


dan ga je uiteindelijk op je andere gitaren ook die snaren zetten... het verschil is nogal groot en de andere dunnere gaan als elastiekjes aanvoelen...
Het is enorm bevordelijk voor je toon en je aanslag en speelstijl..:crazyhappy:

(>',')>
27 februari 2009, 19:55
Dit is een verrotte mooie strat zeg. Dat plastic doet helemaal geen afbreuk aan de gitaar. De achterkant is ook nog eens waanzinnig mooi getekend met dat hout zo. Verneuk hem nou niet met van dat witte plastic alà sjon meyer. Ding is vet kicke zo. En dat voor €375? Vetter dan vette deal voor dat geld.

Haha bedankt en nee hij blijft zo. :p

frekie
27 februari 2009, 20:06
Damn daar had ik ook wel zin in gehad. Alleen die EMG's...
Als ie hem zonder electronica had willen verkopen had ik de trein genomen. Hardtail, Sperzels, Mighty Mite brug enz. Alleen die gouden hardware had voor mij niet gehoeven. Hardtail strats zie je bijna nooit, alleen van die afgekloven CBS Fenders uit de 70s met die wrakke 3 punts hals bevestiging.

Ik ben nu zelf aan het knutselen maar voor dat geld kan je het wel shaken met losse onderdelen, wordt veel duurder. Congrats! :makeup:

(>',')>
27 februari 2009, 20:12
Damn daar had ik ook wel zin in gehad. Alleen die EMG's...
Als ie hem zonder electronica had willen verkopen had ik de trein genomen. Hardtail, Sperzels, Mighty Mite brug enz. Alleen die gouden hardware had voor mij niet gehoeven. Hardtail strats zie je bijna nooit, alleen van die afgekloven CBS Fenders uit de 70s met die wrakke 3 punts hals bevestiging.

Ik ben nu zelf aan het knutselen maar voor dat geld kan je het wel shaken met losse onderdelen, wordt veel duurder. Congrats! :makeup:

Hij wou hem in losse onderdelen verkopen. :p Ik was zelf ook eerst van plan om iets in elkaar te knutselen maar dat werd me veel te prijzig.. Toen kwam ik deze toevallig tegen. Heb normaal ook niks met gouden hardware maar ik vind het bij deze strat wel passen.

kenx
27 februari 2009, 20:21
zo zo, best mooie gitaar hoor!

veel plezier nog!


grtz

Hendriks
5 maart 2009, 21:21
Bevalt hij niet? Zie hem op MP staan.

KamikazaGuitar
5 maart 2009, 22:55
Bevalt hij niet? Zie hem op MP staan.

Vroeg me net hetzelfde af :makeup:

Misschien maakt de verkoper meerdere dezelfde gitaren? Idk

zeppo
6 maart 2009, 00:50
Misschien maakt de verkoper meerdere dezelfde gitaren?

Grain is hetzelfde, dus het is de gitaar van TS.

Muzieknono
7 maart 2009, 11:35
Heb de gitaar inderdaad op MP zien staan voor 350 euro en een PM gestuurd dat ik geinteresseerd ben, kreeg hier geen antwoord op, vandaag weer op MP gekeken en nu staat dezelfde gitaar met een andere beschrijving te koop voor 450 euro van dezelfde verkoper, dus niet meer geinteresseerd.
Mvgr. Dirk Jan :metal: