PDA

View Full Version : PD stelt zich voor..



PD Hogeterp
23 februari 2009, 14:08
Oke, dan ook even een kort stukje van mijn kant.

Ik ben Pier Durk Hogeterp en 23 jaar. Ik woon in Friesland maar ben werkzaam voor mijn eigen bedrijf ( Creaudio post-productie ) en Saint of Sound ( www.saintofsound.nl ) in Soest als Mastering-engineer. Ik heb tot nu toe onder andere gemastered voor Bløf, DJ Maestro, Jordy van Loon, William Wixley, Monstertux en een aantal buitenlandse acts. Ook heb ik mogen samenwerking met de beste Mix-engineers van Nederland.

Ik ben zo'n 4 jaar echt actief als Mastering-engineer en ben daarvoor altijd actief geweest met live-muziek, mixage, live-registratie, post-productie en heb een aantal jaren gewerkt in de Hifi branche waardoor ik een goede technische bodem heb gecreëerd. Ook heb ik een aantal jaren saxofoon gespeeld wat weer verantwoordelijk is voor de muzikale bodem.

Ik beleef veel plezier in mijn werk omdat ik het erg gaaf vind om samen met de artiest en engineers een hoogstaande productie te realiseren waar alle partijen trots op kunnen zijn. Of dat nou een dance of een kleinkunst productie is maakt mij niet uit. Zolang het met toewijding is gemaakt, ben ik in staat om het maximale uit de bijna afgemaakte productie te halen.

Ik zal vooral passief mee doen met het forum (lezen) en wellicht iets posten als ik mij daar tot geroepen voel.

Harry
24 februari 2009, 09:57
hoi Pier,

welkom! Mooie baan heb je, maar je moet er wel een stukkie voor rijden! Veel plezier op het forum.

Guitar GoD
25 februari 2009, 01:45
welkom :strat:

Dweezman
9 juni 2009, 15:54
hey PD, jij hier? ;-)