PDA

View Full Version : waar vind je schematische voorstellingen voor de pod 2.0



bontjager
23 februari 2009, 10:49
Een paar jaar geleden kocht ik een pod 2.0 met een defect. Ik kan hem niet via midi of usb verbinden om andere presets te laden. Omdat ik toch wel over wat meer geluiden dan de vooringestelde wil beschikken, zoek ik naar schematische voorstellingen van presets. Ik kan die echter nergens vinden. Wie kan mij helpen zodat ik die pod eindelijk nog eens deftig kan uitproberen?

duckman
23 februari 2009, 11:12
Hier een boek met settings:
http://www.torvund.net/guitar/index.php?page=book&bid=4236

Wat je ook kunt doen is line6 edit downloaden, deze in offline modus zetten en de pod files inlezen.
Dan kun je ze handmatig instellen op je POD.

bontjager
23 februari 2009, 11:22
Hartelijk bedankt. Hoe doe je dat om line 6 edit in offline modus te zetten?
Bij het welkomstscherm krijg ik de keuze tussen "run line6 monkey" en "continue" maar het lukt me niet om te doen wat je voorstelt.

bontjager
23 februari 2009, 12:17
ik krijg dat programma niet in offline modus opgestart. Zijn er nog mensen die weten waar ik presets in de vorm van schema's kan vinden? Het zou erg geapprecieerd worden.

duckman
23 februari 2009, 12:40
ik krijg dat programma niet in offline modus opgestart. Zijn er nog mensen die weten waar ik presets in de vorm van schema's kan vinden? Het zou erg geapprecieerd worden.

ik ga het nu even installeren, hang on...

bontjager
23 februari 2009, 12:41
hé da's tof. jaag je niet op, ik wacht wel :soul:

duckman
23 februari 2009, 12:50
ok ,als je de vraag krijgt voor line 6 monkey of continue, klik continue.
dan opent er een scherm voor midi devices.
klik op Add (onderaan) slecteer devcie en vink aan offline mode

Dan staat de POD in de device list.
Klik op OK en dan krijg je een scherm over help, dit kun je onderaan uitzetten.Klik op close.

Nu werk L6 edit in offline mode.

Als je file> new tone opent krijg je een blank scherm.
Via online en je login gevens heb je toegang tot custom tone.

bontjager
23 februari 2009, 13:09
Het werkt, het werkt. Bedankt hoor. Ik vond het maar niet. Nu kan ik tenminste wat deftige geluiden in de pod stoppen. Het ding was amper gebruikt. Heel erg bedankt voor jouw moeite.

duckman
23 februari 2009, 13:25
Het werkt, het werkt. Bedankt hoor. Ik vond het maar niet. Nu kan ik tenminste wat deftige geluiden in de pod stoppen. Het ding was amper gebruikt. Heel erg bedankt voor jouw moeite.

graag gedaan.Als je vragen hebt kun je me ook PMen
Ikzelf heb de flextone II, maar de basis is hetzelfde als de POD 2.0

bontjager
23 februari 2009, 13:28
Okay, dat zal ik zeker doen. Misschien koop ik later nog de pod xt, hangt er vanaf of ik mijn 2.0 kwijtraak. Veel succes nog met je groep.