PDA

View Full Version : na een week banjo oefenen..



gitaarvrouwtje
22 februari 2009, 00:03
na mijn eerste week op de banjo heb ik een paar opnamen gemaakt
gewoon omdat t me leuk lijkt dan volgend jaar eens te kijken of er vooruitgang in zit
het is niet geweldig haha maar toch wel grappig om te horen wat je kunt bereiken in een week tijd

http://www.banjohangout.org/myhangout/music.asp?id=32169

RB-1
23 februari 2009, 23:02
Tja...:roll:
2 dingen:

A. Je hebt nog een lange weg te gaan.

B. Ik heb nog nevernooitniet iemand na een week al zo goed horen spelen :crazyhappy: (ik mis de applaus-smiley)

Laat het maar even inwerken en ga daarna door waarmee je bezig was.

ACSlater
24 februari 2009, 17:27
Nice! Lijkt me een leuk instrument om te bespelen. Wie weet start ik er nog eens mee.

gitaarvrouwtje
24 februari 2009, 17:57
haha yep ik heb nog een heeeeeeeeeeeeele lange weg te gaan:seriousf:
maar ik vind het altijd leuk om dan na een jaar te vergelijken, dus nu een eerste opname na een week, en dan volgend jaar zelfde stukje nog eens en kijken hoe het dan gaat, heb t met de band ook gedaan en dan is t verschil echt hoorbaar.
gitaar gaat me iets soepeler af ..maar ook daarmee nog laaaaange weg te gaan hoor..en ach zowiezo..je bent nooit klaar met een instrument volgens mij
t is wel harstikke leuk, en zo lekker zonder pretenties, ik hoef nergens heen..gewoon leuk spelen..das genoeg en dat t dan best leuk gaat is mooi meegenomen en motiveert alleen maar

zo en nu ga ik weer oefenen..ik vind vooral de timing erg wennen met al die tokkels tussendoor:)

duckman
24 februari 2009, 18:02
ook twee dingen:

A. dit is geweldig tof, ik wil ook aan de banjo
B. zie A

vooral door gaan, klinkt erg leuk!!! :hippie:

gitaarvrouwtje
24 februari 2009, 19:09
direct een banjo aanschaffen, tabjes downloaden en losgaan, t is leuheuk:crazyhappy: