PDA

View Full Version : Gitarist zoekt (hardrock/stoner) BAND -Amsterdam-



Keesz
21 februari 2009, 19:23
Yo,

Ik ben sinds 2 weken woonachtig in het altijd mooie Amsterdam en ik zoek nu een band om daar door de weeks mee te jammen.

Goed, info :

Kees
21 jaar
speel nu ongeveer 10 jaar gitaar.

Bands waar ik van hou/stijl die ik vaak speel.

Kyuss, Hermano,Unida, Ween, Qotsa, Goatsnake, Masters of Reality, Yawning Man, Stevie Ray Vaughan, Beaver, Orange Goblin, Electric Wizzard, Primus, Elbow, Earthlings?.....veel stoner en hardrock dus, Dromerige shit ala Yawning man, Earhtlings en dergelijke vind ik ook tof (beetje psycodelic music enzo)

Beschik over een eigen 60 watt Ampeg versterker en een sloot gitaren die ik hier vast al eens gepost heb!

Lijkt t je wat om alleen al is een keer te jammen(hoeft niet eens dood serieus), let me know!

Bram+
21 februari 2009, 19:53
Klinkt goed! Ik ben helaas ook 'maar' een gitarist zonder bassist en drummer (die laatste twee zijn ook sterk in de minderheid op dit forum natuurlijk :D), maar misschien kan ik nog contact opnemen met een 'ritmesectie' waarmee ik eerder eens 'gejamd' heb in de psychedelische stonerhoek.

Keesz
22 februari 2009, 17:41
klinkt tof man, ik hoor t wel!

piet elektron
25 februari 2009, 23:11
Hoi kees

Ik hou van ween, qotsa, melvins etc. maar ik speel op het moment met een soort permanente gelegenheidsformatie van mensen van mn werkplaats. Daarmee spelen we allerlei bejaarde classic rock fm sjit. Vind ik op zich geen probleem, alleen ik zou wel wat meer willen...We hebben op mijn werkplaats wel alles staan (drums, amps, fender rhodes etc.
Laat maar horen of je een keertje wil jammen ofzo. Gr. Piet.

Keesz
27 februari 2009, 20:22
ja lijkt me vet!

maar zijn de overige gasten daar ook een beetje thuis in ''onze'' smaak/stijl? wel zo leuk :)

Kees

piet elektron
28 februari 2009, 18:59
Ik denk dat die gasten daar niet voor te porren zijn, helaas. Maar misschien kunnen we wat met Bram z'n ritmesectie? :cheerup:

Keesz
5 maart 2009, 00:23
Ja relaxt!

Ik ben alleen wel tijdelijk gehandicapt omdat ik mn combo wil opsplitsen in een head + cab, weet niet hoelang dit geintje gaat duren, maar leuk omt e zien dat er animo is!