PDA

View Full Version : Fender HotRod deluxe icm Flextone III



erikvdh
19 februari 2009, 12:44
Beste mede forumers,

Ik ben in het bezit van een Fender hotrod deluxe buizen versterker en een Line6 flextone III.
Nu wil ik mijn Fender versterker gaan gebruiken, maar ik heb geen (geld voor) losse effecten op dit moment. Nu vroeg ik me daarom af, kan ik mijn flextone mogelijk via send return zo aansluiten op mijn hotrod deluxe dat ik wel de volledige hotrod als versterker gebruik, maar enkel de effecten uit de flextone kan gebruiken?

De rotrod heeft een lus poweramp in/uit
De flextone heeft XF send/return

Als iemand van jullie hier ideen over heeft dan hoor ik ze graag.

Erik.

WillemdaGuide
20 februari 2009, 08:56
ik ken de amps niet maar lijkt me niet dat dat gaat lukken, en het signaal altijd door de pre-amp vna de flextone gaat.

Nellyrocks
20 februari 2009, 17:39
Flextone verkopen en pedalen kopen?

erikvdh
20 februari 2009, 22:04
@ Nellyrocks:

Tja dat heb ik geprobeerd, waren het niet dat mijn flextone inc floorboard en hoes lange na niet zat oplevert op goede pedalen voor terug te kopen.

Bedankt voor de reacties zover

SaferSephy
27 februari 2009, 08:42
@ Nellyrocks:

Tja dat heb ik geprobeerd, waren het niet dat mijn flextone inc floorboard en hoes lange na niet zat oplevert op goede pedalen voor terug te kopen.

Bedankt voor de reacties zover

Toch maar doen. Ik had ook een Flextone III XL met floorboard en inderdaad krijg je er lang niet de nieuwprijs voor terug. Ik heb er destijds 500 eu voor gekregen en dat is voor zo'n ding echt niet erg. Voor 500 eu kun je een 3 tal heel goede pedalen voor halen of 6 wat goedkopere of tweedehands goede.

Tip, koop een power attenuator (mini mass is echt fantastisch voor maar heel weinig), hierdoor heb je een lekkere buizenrand in je geluid die je met een pedaal toch nooit helemaal lekker krijgt

Mijn Flextone wegdoen is het beste dat ik ooit gedaan heb. Nu kom ik tenminste door de mix :P

olaftheholy
27 februari 2009, 10:20
WHOA!!! Erik v/d Haar gebruikt een Fender Hotrod deluxe en line6 flextoneIII???