PDA

View Full Version : Effe voorstellen dan



Erick
19 februari 2009, 00:01
Hoi,
Ik ben een nieuw lid. Mijn naam is Erick. Woon sinds feb'05 in the Okanagan Valley in BC, Canada.
42 jaar. Getrouwd, 4 kids.

Gitaren:
Jackson Fusion SS
Kramer Baretta 1985 reissue
Gibson Les Paul Studio
Epiphone Ace Frehley
Fender DG20CE accoustic

en nog een paar voor de kids; Maya Stratocaster, Epiphone Les Paul Special II
en ook een bassie: Ibanez GSR200

Speel over een Marshall Valvestate 8080

Ik zou nog graag een DK2M, een Wolfgang of een Charvel San Dimas hebben.
Fender HSS Stratocaster lijkt me ook leuk.
Ik ben niet iemand met een vooreur voor heel dure gitaren.

Favoriete muziek: Van Halen

Heb van 1986 - 1996 en een happy metal band gezeten. Speel nu thuis met guitar backing tracks of over de tascam.

Meer heb ik niet te vertellen...

Harry
23 februari 2009, 14:54
hoi Erick, welkom! Als je meer te vertellen hebt horen we het wel...

Luca P
23 februari 2009, 17:30
Hoi,
Maya Stratocaster

Meer heb ik niet te vertellen...


Is het wat??
Ik had een ES175 kopie. Is nu weg!!
:(:mad:

Mis hem...

Erick
23 februari 2009, 21:54
Ja, die Maya speelde best wel goed. Hij staat nou bij een van mijn zoons op zijn kamer. Die doet daar 40 keer per dag "Iron Man" en "7 nation army" op.
Maar denk dat de kwaliteit van die nep stratocaster best in orde is. Ik had hem in 85 of 86 van een vriend van me overgenomen en die had er een beetje goede humbucker ingezet.

Ik heb trouwens gisteren een Fender Stratocaster HSS MIM besteld. Maar 398 USD. Komt helaas wel wat belasting bij, want Canada is ook niet bepaald een belastingparadijs.

Tjonge, had ik toch nog iets te vertellen... En dan sta ik ook weer bovenaan in de rij, begreep ik. Da's ook gunstig. Loopt de teller flink door en heb ik het idee dat ik een beetje populair ben.

Luca P
23 februari 2009, 23:10
Nog lang niet.
Voor je het weet schop je per ongeluk iemand tegen het verkeerde been!
:blast:
Enne een beetje leuke gitaar winkeltjes daar in eland land?? Misschien zoiets als Gruhn's Guitars?(Nashville Tennessee.)

Guitar GoD
25 februari 2009, 01:46
nice gitaren + welkom

Erick
25 februari 2009, 02:08
Enne een beetje leuke gitaar winkeltjes daar in eland land?? Misschien zoiets als Gruhn's Guitars?(Nashville Tennessee.)

Ik bestel meestal in de States bij Musicians Friend, Woodwind and Brasswind of World Music Supply. Hier in Canada hebben we Tomleemusic in Vancouver en AxeMusic in Edmonton/Calgary. Axemusic heeft nog wel eens leuke prijzen. Over het algemeen betaal je hier in dollars wat je in Europa in euro's moet neertellen. Verschil is alleen dat de CAD=0,62Euro, dus is het hier wel een stukkie goedkoper.

Erick
25 februari 2009, 02:10
nice gitaren + welkom

Dank je. Kom zo af en toe even buurten op deze website op zoek naar info. Leuk!