PDA

View Full Version : assortiment monitoren



gitaarhaantje
18 februari 2009, 19:20
even een kort vraagje:

De bedoeling is om morgen naar feedback in apeldoorn te gaan om daar verschillende monitoren te beluisteren. Om nu te voorkomen dat ik daar aankom en dat er maar 3 verschillende merken ofzo staan mijn vraag: Is daar een uitgebreide testruimte met veel verschillende speakers?

Ik had namelijk ook op de site van bigone(zwolle) gekeken en daar stonden ook veel verschillende merken op en toen ik er was stonden er maar 3 verschillende speakers:S

Graag hoor ik van jullie!

Groeten Laurens

budje
18 februari 2009, 19:49
Ik ben maar een keer in de winkel in Rotterdam geweest, en had daar wel de ervaring dat veel spullen van de site er niet stonden. Maar da's maar een ervaring, en een van hun winkels. Misschien iemand die er vaker komt?

MjS
18 februari 2009, 21:33
Ik heb bij FB Apeldoorn mijn monitors gekocht. Afhankelijk van je prijsklasse staat er genoeg! Ze hebben rechtsachterin een bank met daar tegenover een halve cirkel vol met allerlei monitors. Volgens mij nagenoeg het complete assortiment uit de folder, maar pin me er niet op vast.

bert k
19 februari 2009, 10:04
Je zou ze voor de zekerheid ff kunnen bellen.

gitaarhaantje
19 februari 2009, 23:14
Ben vanavond naar feedback geweest en ze hadden er idd een mooie partij speakers staan..
Was op een gegeven moment de keuze tussen KRK rokit 6 en Mackie MR 5..

Ik heb de Mackie MR 5 aangeschaft.. en ik moet zeggen ben er behoorlijk blij mee!!!


Voordat ik er heen ging was ik van plan om de Yamaha HS 80M of KRK rokit 8 te kopen.. maar die zijn echt veeeeeel te groot..( krijg je natuurlijk als je ze alleen op internet ziet :O)

Nu alleen nog de speakers goed plaatsen.....

Gegroet en bedankt in ieder geval voor de tips!

gitaarhaantje
23 februari 2009, 14:41
Nog even een kort vraagje over de speakers:

Zoals hierboven te lezen is, heb ik mackie MR 5 speakers gekocht.. toen ik ze uitpakte was 1tje goed en bij de andere zat op de conussen witte poeder oid.. Ik heb al geprobeerd om dit er voorzichtig af te krijgen.. Iemand enig idee wat dit is?
Mn vader had het er over dat dat poeder er voor zorgt dat de conussen niet uitdrogen...

Ik hoop dat iemand enig idee heeft..?

Groeten Laurens

gitaarhaantje
24 februari 2009, 19:33
Iemand die het weet??????

Han S
24 februari 2009, 20:04
Heeft de woofer een rubber rand? Dan zou het talkpoeder kunnen zijn, voelt vettig aan. Zat er een builtje silica gel in dat is gescheurd dan voelt dat niet vettig. Wegvegen met een kwastje, beetje blazen en gaan met die banaan.

gitaarhaantje
26 februari 2009, 10:00
Heeft de woofer een rubber rand? Dan zou het talkpoeder kunnen zijn, voelt vettig aan. Zat er een builtje silica gel in dat is gescheurd dan voelt dat niet vettig. Wegvegen met een kwastje, beetje blazen en gaan met die banaan.

De woofer heeft inderdaad een rubber rand.. en het voelt ook een beetje vettig aan...
Ik zal eens een kwastje proberen..

Vroeg het even omdat ik de speakers in apeldoorn heb gekocht en ik had geen zin om er meteen weer heen te rijden...

Allen bedankt voor de reacties!!!