PDA

View Full Version : Prodigy - Invaders must die ( + Prodigy algemeen )



Megadeth22
18 februari 2009, 16:08
Officieel komt hij over een paar dagen uit maar ik luister 'm alvast ( :soinnocent:).

Klinkt al lekker, ga sowiso maar naar andere albums van die mennekes luisteren. :rockon:

bastiaanvanbeek
19 februari 2009, 07:58
ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe, ik blijf sowiezo The Fat of the Land geweldig vinden. het mooie vind ik aan the prodigy is dat ze zelfs na bijna 20 jaar nog steeds blijven knallen, wat een energie hebben die gasten zeg.

marc_o
19 februari 2009, 12:15
Heb ze een aantal keer live mogen aanschouwen en ja, moddervet!!

Rinze
19 februari 2009, 12:40
Ze zijn inderdaad erg energiek live en The Fat Of The Land is een alltime favoriet.

Megadeth22
19 februari 2009, 16:55
Het is misschien heiligschennis maar ik vind Always Outnumbered beter dan Fat of the land :cheerup:

Rinze
19 februari 2009, 17:28
Het is misschien heiligschennis maar ik vind Always Outnumbered beter dan Fat of the land :cheerup:

Het is je vergeven.

Daan_B
19 februari 2009, 18:15
Ik heb het nieuwe album ook al, heb de andere ook.
Super gave en vooral unieke band! Vind het erg lekker:supercool:.

StefMan
20 februari 2009, 03:07
Ik vond Invaders Must Die maar een anti-climax. Te Pendulum achtig en het blijft maar hangen op een soort van "net niet" vibe. Kweenie...het mist gewoon iets!

Joey Handsome
20 februari 2009, 11:25
Ik moet hem nog even downloaden. Vind zelf de The Prodigy Experience het vets. Lekkere cheesy 90's vibe heeft dat album. Heerlijk vind ik dat. Fat of the Land is ook erg goed, al ben ik de singles van dat album een beetje zat. Heb ze echt al te vaak gehoord. Maar goed, andere nummers zijn meer dan vet. Music for the Jilted Generation vind ik ook een gave plaat. Always Outnumbered.... ken ik niet zo goed. Scheen wat minder te zijn. Anyway, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe plaat. Heb twee singles op tv gezien. De eerste vond ik wat slap, de tweede (die live achtige clip) vond ik wel weer erg cool. Dave Grohl drumt ook op één van hun nummers. Ben ik wel benieuwd naar. Is dat nou op die laatste clip?

arcane
20 februari 2009, 11:33
Ik heb het nieuwe album nu een aantal keren gedraaid, en ik vind het toch wel echt een prachtplaat.

treblemaster
20 februari 2009, 12:09
Toevallig "Omen" gehoord en was aangenaam verrast. Erg vet! Ik ga de rest ook eens opzoeken.....

Megadeth22
22 februari 2009, 13:53
20 minuten geleden een t-shirt besteld, plus ben er nu achter dat "Take me to the hospital" een van de beste nummers is van het nieuwe album.

RobertoL
22 februari 2009, 16:13
Lekkere muziek. Ik ben niet zo van hardcore/dance met meer bas, maar The Prodigy vind ik toch wel geweldig. Out of space is de best vind ik, ook al is ie oud.