PDA

View Full Version : THUNDER / heavens basement in de pul gisteravond...



Dude
18 februari 2009, 12:26
vet hoor dat Thunder, goeie muzikanten, niet helemaal mijn ding maar de show was strak, superstrakke gitarist. Het voorprogramma was VET, Heavens Basement, jonge pikkies uit engeland die rockte als een gek, vette jaren 80 achtige heavy metal show, tip om eens in de gaten te houden !

FNaRK
18 februari 2009, 13:51
hoe kom jij daar dan verzeild :???:

Dude
18 februari 2009, 14:47
auto ?

de pul, wel eens geweest ? tof zaaltje. Nog nooit een geluidsman zo pissed off zien raken nadat op de helft van de avond bij thunder een van de pa speakers opgeblazen werd, de rest van de avond naar krakende zang geluisterd... was wel minpuntje, en die geluidsman vrat haast zn tafel op van frustratie.

FNaRK
18 februari 2009, 15:32
ik beedoelde eigenlijk meer hoe je bij Thunder terecht komt ... toch niet jouw kopje thee ?

En de Pul moet ik idd eens heen, erg leuke programmering

Dude
18 februari 2009, 19:12
mwah ik kende thunder niet, gitarist uit mn band is dr gek van dus zo kwam ik daar terecht. Had een jaren 80 heavy metal band verwacht maar dat was het dus niet, zanger had een hoog huppel gehalte maar kon wel onwijs goed zingen, band was lekker, maar dat voorprogramma... check dat ff fnark, denk dat jij dat wel op prijs kan stellen.