PDA

View Full Version : Gitarist zoekt andere muzikanten om mee te jammen (omg. Eindhoven)



RDS Elite
18 februari 2009, 00:06
Zie titel.
Gezocht, muzikanten; (andere gitarist, bassist, drummer) om lekker mee te jammen. Stijl vooral rock-achtig, met deels funk en reggae invloeden. Leeftijd 15-18 jaar (ong.).
Ik hoor graag een reactie.

Rock On.

JimiDylan
18 februari 2009, 15:41
Geef is wat meer info :P Hoe vaak wil je jammen? Wil je jammen met een doel of echt gewoon jammen? Noem is wat bands die je leuk vind, etc...

hole
18 februari 2009, 16:30
altijd weer die leeftijdsdiscriminatie :mad:



;)

Ferraririk
18 februari 2009, 16:37
altijd weer die leeftijdsdiscriminatie :mad:



;)

haha,
maar je hebt best wel een punt, kijk voor een band kan ik het nog enigzins begrijpen, maar om een keer of een paar keer te jammen is het toch niet erg, en trouwens wat ,maakt leeftijd uit :P
Bon scott was ook 10 jaar ouder dan de rest van AC/DC, toch (in mijn ogen) een van de beste bands ooit, ondanks leeftijd :P

JimiDylan
18 februari 2009, 16:42
altijd weer die leeftijdsdiscriminatie :mad:



;)

Lol, ben je te jong of te oud? :P En inderdaad, ik vind het voor jammen ook niet boeien. Maar ik snap best dat ouders van de TS raar opkijken als er opeens een gast van 43 met hem de slaapkamer in gaat :P

hole
18 februari 2009, 16:50
Lol, ben je te jong of te oud?

Ik ben niet TE OUD...ik voldoe niet aan de door TS gestelde leeftijdsklasse ;)

JimiDylan
18 februari 2009, 17:48
Ik ben niet TE OUD...ik voldoe niet aan de door TS gestelde leeftijdsklasse ;)

Hehe, mooie uitspraak, nou ja, als je een ruimte hebt waar het kan, wil ik ook best een potje met jouw jammen hoor :P

RDS Elite
18 februari 2009, 20:10
Nouja, als we met wat mensen gewoon lekker kan jammen vind ik het eigenlijk ook best prima. Ik ben zelf 16, die leeftijd was eigenlijk meer bedoeld van "zo oud ben ik zelf ong."
En wat voor muziek ik zelf luister?
Ik luister zelf echt van alles, van rock tot death metal, alternatieve dingen met funk en reggae invloeden. Voorkeur gaat toch uit voor metal, maar omdat ik al in een metalband zit, wou ik eens wat anders proberen.
Vandaar dus die eerste post. Bovendien kan jammen ook nog eens best leerzaam zijn, maar vooral leuk om te doen

JimiDylan
19 februari 2009, 00:16
Nouja, als we met wat mensen gewoon lekker kan jammen vind ik het eigenlijk ook best prima. Ik ben zelf 16, die leeftijd was eigenlijk meer bedoeld van "zo oud ben ik zelf ong."
En wat voor muziek ik zelf luister?
Ik luister zelf echt van alles, van rock tot death metal, alternatieve dingen met funk en reggae invloeden. Voorkeur gaat toch uit voor metal, maar omdat ik al in een metalband zit, wou ik eens wat anders proberen.
Vandaar dus die eerste post. Bovendien kan jammen ook nog eens best leerzaam zijn, maar vooral leuk om te doen

Heb je een ruimte waar het mogelijk is om te jammen toevallig?