PDA

View Full Version : pod x3 live maakt geen geluid meer



pannekoek
17 februari 2009, 18:52
hey gitaarnetters,

ik was vanmiddag op m'n pod x3 live aan het spelen en alles deed prima, toen ik vervolgens alles uitzette en naar mijn rijlessen ging en opnieuw wilde raggen deed hij niets.

ik had hem van tervoren helemaal los gekopelt en met het bijbehorende kabeltje aan mijn laptop gesloten om te kijken hoe het nou zat met line 6 monkey en eventuele andere opname programma's waar ik helemaal niets van snap...

ik had het dus opgegeven en sloot hem weer aan aan mijn versterker maar hij doet helemaal niets, geeft geen enkel geluid. alle lichtjes en functies doen het prima, alleen het totale geluid is gemute.

waarschijnlijk heb ik dus een foute instelling geselecteerd, wie kan mij verder helpen?

ik heb de handleiding al geraadpleegd maar ik werd er niet wijzer uit.


groeten, stephan

pannekoek
18 februari 2009, 16:07
:dontgeti:niemand?

hole
18 februari 2009, 16:32
voor de hand liggende vraag, maar: is dit bij alle presets?

USB snoer er wel uitgehaald?

fransoos
18 februari 2009, 17:16
:dontgeti:niemand?

Hoi pannekoek,
heb je ook even de outputs nagekeken, deze kunnen
misschien veranderd zijn !

frans

pannekoek
18 februari 2009, 19:19
Hoi pannekoek,
heb je ook even de outputs nagekeken, deze kunnen
misschien veranderd zijn !

frans


hey frans,

ik heb net verder in de handleiding gespit en het waren inderdaad de outputs, ze stonden op mute, alles is dus gefixed.

verder ben ik op dit moment bezig met de 4 kabel methode zodat ik mijn clean tone, marshall scheur en high gain pod geluid kan switchen met elkaar. erg lastig maar wel leuk om uit te vogelen.


topic mag dus dicht als het nodig is

groeten, stephan

Mitch
19 februari 2009, 17:57
Nog een keer zo'n geintje om een rapportage te sturen als je wil dat je topic gesloten wordt en je krijgt een berisping. De richtlijn voor een rapportage lijkt me duidelijk.

toneblo
19 februari 2009, 19:14
tja..... blijft een pod:soinnocent: