PDA

View Full Version : Gezocht: Band, 7 mei, Waagplein Groningen, waarschijnlijk TV aanwezig



Sterik
17 februari 2009, 15:17
Hallo allemaal,

Namens de NSG (navigators studentenvereniging groningen), zoek ik een band die bereid is om op 7 mei op te treden op het waagplein (het plein dat grenst aan de Grote markt)
het zal geen concert worden waar je voortdurend in de aandacht zult staan, het is ter ondersteuning van een evenement
het gaat een groot evenement gaat worden, paar honderd mensen waar misschien ook pers aanwezig is

7 mei is ook de eerste dag van de meikermis, die op de Grote markt en de vismarkt plaatsvind, dus het zal aardig druk zijn
als er programmaboekjes/flyers komen zul ja daar ook in vermeld worden, ik weet nog niet zeker of ze er allebei zullen zijn, maar hoogswaarschijnlijk wel
Dus... een heleboel publiciteit

het zal niet zo erg lang duren, ongeveer vanaf 8 uur, iets meer dan een uur, hier zul je meer over horen

wat we ongeveer zoeken?
een band die niet al te moeilijke, bekende nummers, kan spelen
denk aan dire straits/anouk en dergelijke, vooral toegankelijke muziek, lekkere funky/groovy nummers zullen ook de aandacht trekken, denk aan I wish van Stevie Wonder, Blue suede shoes e.d.
absoluut geen muziek die niet bekend is bij "het grote volk" dus geen metal en schreeuwerige muziek
je moet een aardig professionele uitstraling hebben, lekker strak spelen, en gewoon je ding doen

interesse?
reageer of PM me

Mr.Bluesbreaker
18 februari 2009, 00:24
Hi Erik,

ik heb net een email gestuurd naar het adres uit je profiel.

groet,

Eric.

wiegersma
18 februari 2009, 10:37
hee, da's toevallig: ik ook!

Herman
18 februari 2009, 15:37
En ik ga er nu een versturen! ;)

DeiDRagonas
18 februari 2009, 19:59
En The Hips (Gr.) zijn ook altijd bereid te komen spelen. Afgelopen maandag nog een knallende show gegeven voor een studentenvereniging in Amsterdam. Enige verschil met mn forumvrinden hierboven is dat ik niet ga mailen. Je kan ons als t je wat lijkt benaderen via de bekende wegen..

www.thehips.hyves.nl
thehips.nl
info@munkproductions.nl

Grt R!

Sterik
10 maart 2009, 13:57
bedankt allemaal voor jullie berichten, we zijn momenteel in overleg
jullie horen meer

RoyL2G
7 april 2009, 19:03
Hoi Sterik,

Bij deze wil ik je attenderen op onze band License2Groove.
Wij zijn een Soul, Funk & Pop Band en hebben 2 jaar geleden al eens opgetreden in Groningen in Jazzcafe De Spieghel , waar we een succesvol optreden hebben gegeven. Voor meer info verwijs ik je naar onze website www.license2groove.nl.
Mocht je geinteresseerd zijn, laat dan wat van je horen, dan ben ik benieuwd naar de details!!

Groeten,
RoyL2G:soul: