PDA

View Full Version : Amp catalogi: waar vind ik ze?



Diamond Head
16 maart 2003, 17:22
Ik heb een Fender Princeton Chorus amp uit 1988 en hoewel het wel een redelijke versterker is zit er geen metal geluid in. Ik ben daarom een beetje aan het rondkijken, het lijkt me alleen wel makkelijk om de catalogi van fabrikanten als marshall, peavey, laney, mesa/boogie enz. te hebben zodat ik wat beter weet wat er te koop is.

Waar kan ik die dingen krijgen is dus de vraag?

BLOK182
16 maart 2003, 18:22
Kan je niet beter gewoon de websites afgaan?

Diamond Head
16 maart 2003, 18:34
Catalogi zijn gewoon makkelijk en overzichtelijk als je heel veel tegelijk wilt zien, een beeld van alles wilt.

BLOK182
16 maart 2003, 18:36
de grote muziekzaken hebben catalogi met een rits versterkers erin, maar ik zou niet weten waar je de originele marshallfolders kan krijgen.

PeteRS
17 maart 2003, 12:43
Ben je wel eens in een gitaarwinkel geweest? Doorgaans struikel je over die folders. Ok, sommige merken zijn wat zuiniger met folders, deze kun je bij de importeur opvragen.

Diamond Head
17 maart 2003, 14:17
Precies, maar wat zijn nou precies de importeurs? Serlui voor Ibanez bijvoorbeeld, maar ik ken ze niet allemaal.

Iemand?

alhambra
17 maart 2003, 14:32
Ooit van Internet gehoord ????
Leer er is mee omgaan is echt heel makkelijk.

Baker
17 maart 2003, 14:48
Je moet idd gewoon naar de gitaarwinkel gaan en die dingen UITPROBEREN. Uit de meeste folders komt namelijk geen geluid.
Als je gaat uitproberen, doe het dan niet even 5 minuten op stand 1, maar gewoon een uur ofzo. En durf hem ook gewoon hard te zetten in zo'n winkel. Nog een tip: vergeet vooral niet je eigen gitaar mee te nemen naar de winkel. Zul je zien, koop je een amp, klinkt ie weer niet met je gitaar.